گوناگون

امام جمعه اهواز: مردم با گرانی کنار می‌آیند اما با گرانفروش نه

امام جمعه اهواز: مردم با گرانی کنار می‌آیند اما با گرانفروش نه

موسوی خطاب به مسئولان عنوان کرد: ما می‌دانیم که شما خدمت می‌کنید و زحمت می‌کشید. حضور بانوان در ورزشگاه‌ ها بله خواست خود خانم‌ ها است و فضا بسته است و مانعی ندارد. ما مدتی سکوت کردیم اما از پلکانی در حال بالا رفتن هستند. می‌گفتند اگر خانم‌ها را به عنوان تماشاچی راه نمی‌دادیم، به ما مجوز حضور در مسابقات جهانی را نمی‌دهند و حذف می‌کنند. این‌ها حد یقف ندارند.

پارسینه: امام جمعه اهواز گفت: رسیدگی به مسکن و اشتغال، معیشت و مهار تورم و گرانی از مطالبات مردمی از دولت است و این تلاش باید استمرار داشته باشد به گونه ای که گرانفروش جرات به این کار نکند؛ مردم با گرانی کنار می آیند اما با گران فروش کنار نمی آیند.
 
 سیدمحمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه امروز (۶ بهمن ماه) اهواز اظهار کرد:  یکی از نکات مهم در خانواده، تربیت فرزند صالح است. ماموریت این نسل متفاوت با نسل قبل و ابتدای انقلاب است. گذشتگان نسلی را تربیت کردند که انقلاب اسلامی را رقم زدند و طاغوت را از کشور بیرون کردند اما این نسل باید بتواند نسلی را تربیت کند که ماموریت مهم آن جهانی است. در گذشته ماموریت، ایران اسلامی بود اما اکنون ماموریت عالم است چون زمینه حکومت امام زمان (عج) را رقم می‌زنند.
 
 
امام جمعه اهواز گفت: این دو ماه ماه استغفار است تا انسان در شب‌های قدر و ماه رمضان پاک و تطهیر شده باشد. برخی شایعه می‌کنند که دین مرده شده است. بروید مساجد را نگاه کنید. از کودک تا پیرمرد در مراسم اعتکاف هستند. فقط در استان خوزستان بیش از ۵۰۰ مسجد برای اعتکاف ثبت نام کردند که ۱۰۰ مسجد در اهواز است و عمده افراد شرکت کننده در اعتکاف جوان هستند و این از رویش انقلاب اسلامی است و باید قدردان باشیم.
 
موسوی فرد ضمن تسلیت رحلت حضرت زینب (س)  ادامه داد: ارزش و عظمت زینب کبری زینب (س) به خاطر موضع و حرکت عظیم انسانی او بود. تصمیم بزرگ و حرکت خالصانه به او اینگونه عظمت بخشید. دو کار بسیار مهم آغاز این حرکت بود؛ اولا ایشان موقعیت پیش از حرکت از کربلا و لحظات بحرانی روز عاشورا را شناخت. ایشان تربیت شده صدیقه طاهره و امیرالمومنین (ع) بود. ثانیا طبق هر موقعیت انتخاب به هنگام کرد و تصمیمی گرفت که حتی چهره‌های نامدار صدر اسلام در آن ماندند.
 
وی بیان کرد: رسیدگی به مسکن و اشتغال، معیشت و مهار تورم و گرانی از مطالبات مردمی از دولت است و این تلاش باید استمرار داشته باشد به گونه‌ای که گرانفروش جرات به این کار نکند؛ مردم با گرانی کنار می‌آیند اما با گرانفروشی کنار نمی‌آیند.
 
امام جمعه اهواز با اشاره به توجه به دهه فجر و دستاوردهای انقلاب گفت: عمده کوچه‌ها و پس کوچه‌های اهواز در حال آسفالت است. اینها باید در فضای مجازی و صداوسیما مطرح شوند. تمام دستاوردهای نظام و هر حرکتی که دولت انجام می‌دهد باید آن را به مردم نشان دهیم و فقط سفره ضیق و گرانی را نبینیم.
 
وی با اشاره به توجه به انتخابات بیان کرد: انتخابات و مشارکت حداکثری فراموش نشود.
 
موسوی خطاب به مسئولان عنوان کرد: ما می‌دانیم که شما خدمت می‌کنید و زحمت می‌کشید. حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بله خواست خود خانم‌ها است و فضا بسته است و مانعی ندارد. ما مدتی سکوت کردیم اما از پلکانی در حال بالا رفتن هستند. می‌گفتند اگر خانم‌ها را به عنوان تماشاچی راه نمی‌دادیم، به ما مجوز حضور در مسابقات جهانی را نمی‌دهند و حذف می‌کنند. این‌ها حد یقف ندارند.
 
موسوی فرد گفت: هر مقدار که عقب نشینی کنید، آن‌ها چند قدم جلو می‌آیند. ما اینجا کوتاه آمدیم تا جوانان ما را راه دهند و می‌خواهیم حضور جهانی داشته باشیم اما باید با حفظ ارزش‌ها باشد.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

  • حق گو

    خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • شیرین صفوی

    با کم کردن فشار آب چی حاج آقا !! دیروز جمعه همسایه های یک مجتمع در کوچه ما به جون هم افتاده بودن غلیییییییییظ !!!!!!! اگه پدرم و همسرم و برادرم پا در میانی نکرده بودن غوغا میشد شاید قتل هم اتفاق می افتاد

  • شهروند

    واقعا با اين آدما ما ميخواهيم پيشرفت كنيم؟
    كدام ادم احمقي با فقر و بدبختي كنار مياد؟؟

  • خلیج فارس

    بالاخره حج آقا موسوی مخالف ورود خانمها به ورزشگاه هستند یا موافق ؟!!! جمعه ها دسته جمعی برویم مسجد مکی ، راحت تر نیستیم ؟!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار