گوناگون

وزارت کشور سوریه: به عملیات نظامی در حمص ادامه می دهیم

پارسینه: در پي درگيري‌ها در شهر حمص سوريه و اجراي عمليات‌ تروريستي در اين شهر، وزارت كشور سوريه اعلام كرد كه به عمليات نظامي در اين شهر و تعقيب تروريست‌ها ادامه مي‌دهد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) وزارت كشور سوريه در بيانيه‌اي اعلام كرد كه عمليات نظامي دولت سوريه براي تعقيب تروريست‌ها در شهر حمص ادامه خواهد يافت و تا بازگشت امنيت و ثبات به اين شهر نيروهاي نظامي سوريه در اين شهر اقدام به تعقيب تروريست‌ها خواهند كرد.

بنا بر اين بيانيه، تروريست‌ها از بامداد روز گذشته اقدام به حمله به مناطق مسكوني كردند كه در اين حملات صدها تن كشته و زخمي شدند.

در اين بيانيه آمده است كه در اين عمليات ده‌ها تن از تروريست‌ها كشته شده‌اند.

سانا همچنين گزارش داد كه گروه‌هاي مسلح تروريست اقدام به تخريب خانه‌هاي مردم و شليك خمپاره به برخي مناطق حمص از جمله منطقه الخالديه كردند كه در اين حملات شش تن از نيروهاي نظامي سوريه كشته شدند.

از سوي ديگر روزنامه الراي العام كويت به نقل از منابع آگاه اعلام كرد كه سيد حسن نصرالله، دبيركل حزب‌الله لبنان امروز (سه‌شنبه) در خصوص تحولات سوريه و وتوي پيش‌نويس قطعنامه غربي - عربي شوراي امنيت توسط چين و روسيه سخنراني خواهد كرد.

ارسال نظر

  • پسرک فضول

    به این میگن اصرار بر کشتار

  • ناشناس

    والله از وقتیکه مهندسان ربوده شده ایرانی را با ریش و چند تفنگ جلوی دوربین آوردند و دروغ گفتند من حق را به دولت سوریه می دهم.

  • ناشناس

    افراد مسلح تانک هم دارن،آخه با تانک میزدند نامردا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار