گوناگون

اصلاح‌طلبان باید دلیل شرایط سخت را به مردم توضیح بدهند/انتخابات مجلس یازدهم انتخاباتی مبهم برای اصلاح طلبان است

اصلاح‌طلبان باید دلیل شرایط سخت را به مردم توضیح بدهند/انتخابات مجلس یازدهم انتخاباتی مبهم برای اصلاح طلبان است

پارسینه: عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با پارسینه با گفتن اینکه «اصلاح‌طلبان باید دلیل شرایط سخت را به مردم توضیح بدهند» انتخابات مجلس یازدهم را انتخاباتی مبهم برای جریان اصلاحات می‌داند.

به گزارش پارسینه ، عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با خبرنگار پارسینه گفت: به دو دلیل مشخص برای اصلاح‌طلبان مشخص نیست که در انتخابات اسفند سال جاری با چه شرایطی روبرو خواهند شد. دلیل اول این است، به هر حال بعد از خروج آمریکا از برجام اقتصاد ایران به کل به‌هم ریخت و به همین دلیل مردم، چه آن‌هایی که وضعیت اقتصادی‌شان بود و چه آن‌هایی که به قول معروف گیلم‌شان را از آب بیرون می‌کشیدند مشکلات زیادی را متحمل شدند. گروهی سفره‌های‌شان به طور عجیبی کوچک شد و گروهی هم کسب و کارشان قفل شد. در چنین شرایطی به طور طبیعی نوعی ناامیدی عمومی به وجود می‌آید.

وی افزود:شرح این شرایط باعث شده اصلاح‌طلبان نسبت به انگیزه هوادارن‌شان تردید‌هایی داشته باشند.

عضو اسبق شورای عالی اصلاحات ادامه داد: پیشنهاد من به چهره‌های شاخص اصلاحات این است، در این ماه‌هایی که تا اسفندماه مانده است به شکل‌های مختلف با قشر‌های مختلف مردم صحبت کنند و علت مشکلات را برای آن‌ها تشریح کنند تا از این طریق، همه مشکلات به حساب رای‌هایی که در سال‌های ۹۲ و ۹۴ با توصیه اصلاح‌طلبان به حساب اصلاحات به صندوق‌ها ریخته شد، گذاشته نشود.

ناصری همچنین با اشاره به اضطراب جریان اصلاحات در خصوص تعیین صلاحیت‌ها گفت: از سوی دیگر اصلاح طلبان نمی‌دانند کدام چهره‌های‌شان می‌توانند مجوز حضور در انتخابات را به دست بیاورند.

وی تصریح کرد: چهره‌های برجسته اصلاح‌طلبی باید سعی کنند باب گفتگو با نهاد‌های مرتبط با انتخابات باز شود تا بتوانند رایزنی‌های لازم برای شرکت نیرو‌های کارآمد جریان اصلاحات در انتخابات مجلس را داشته باشند.

ارسال نظر

  • /

    افتضاح طلبان بدجوری مملکت را درگیر کردند

  • ناشناس

    تا زمانی که مشکلات ساختاری داخل کشور حل نشود، و اصلاحات ساختاری در اقتصاد،نظام پولی و بانکی رانتی کشور صورت نگیرد، دست آقایون و آقازاده های دزد ،رشوه خوار و رانتخوارشان از اقتصاد کشور کوتاه نشود، و تمامی مسئولین فاسدی که در طول این ۴۰ سال در هر رده ای که از موقعیتشان سواستفاده کرده و فساد نموده اند و به قول معروف جیب انقلاب ، نظام و آرمان ها و ارزشهای والای شهدای مردم مظلوم رو زده و حالا کلاس سکولار و لیبرال شدنشان را به رخ مردم می کشند و بخاطر منافعشان ، پاسپورت خارجی و اقامت خارج از کشور خود و فرزندانشان دم از اعتدال گرایی و اصلاح طلبی می زنن و اصولگرای اعتدالی یا اصولگرای اصلاح طلب شده اند!!!.خود را پشت سر مشکلات معیشتی مردم، ناشی از سوء مدیریت خودشان پنهان نموده ،،فرزندانشان رو به خارج از کشور فرستاده و برای خودشان در غرب خانه و کار و کاسبی راه انداخته اند، و علارغم بی میلی ظاهری مترصد فرصتی-معجزه تکرار- بواسطه مذاکره با غرب یا تهدید به تحریم نظام و باج خواهی با آشوب و ...جهت حفظ منافع شخصی خود و خانواده در داخل و خارج از کشورند، محاکمه نشوند،مذاکره با ترامپ یا غیر ترامپ برای این مردم مظلوم و شهیدپرور بی فایده که هیچ ،پر ضرر هم هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار