گوناگون

چگونه آنتی ویروس کسپرسکی اصل بخریم؟

پارسینه: Kaspersky Anti-Virus برای تمام ویروس‌ها به ‌خوبی از شما محافظت می ‌کند. آنتی ویروس کسپرسکی در مقام ستون‌‌های دفاعی اصلی سیستم کامپیوتری، شما را برابر آخرین تهدیدات مانند ویروس‌ها، جاسوس‌ افزارها و کرم‌ها محافظت می ‌کند.

Kaspersky Anti-Virus برای تمام ویروس‌ها به ‌خوبی از شما محافظت می ‌کند. آنتی ویروس کسپرسکی در مقام ستون‌ های دفاعی اصلی سیستم کامپیوتری، شما را برابر آخرین تهدیدات مانند ویروس‌ها، جاسوس‌ افزارها و کرم‌ها محافظت می ‌کند.

این آنتی ویروس کاربری آسانی دارد و سرعت سیستم را نیز کاهش نمی ‌دهد. با خرید لایسنس آنتی ویروس کسپرسکی کامپوترها شخصی خود را امن نگه دارید.
امنیت بالا برای سیستم‌های مبتنی بر ویندوز، مک و اندروید با خرید این آنتی ویروس از تمام ابزارهای الکترونیکی خود از جمله لپ‌ تاپ‌ها، کامپیوترهای دسکتاپ و دستگاه‌های موبایلی محافظت کنید. راهکار قدرتمند Kaspersky Internet Security - Multi Device از هویت، فرزندان و سرمایه شما برابر تهدیدات امنیتی روی سیستم‌های مبتنی بر ویندوز، مک و اندروید محافظت می‌ کند (به انتخاب خود فقط بر روی یک سیستم می توانید استفاده نمایید )

البته بعضی شركت‌ها صرفا به دنبال نمایش هستند اما برخی دیگر ساده و کارآمد محصولاتی به واقع بزرگ خلق می‌كنند. سایت فروشگاه کسپرسکی با داشتن نمایندگی مستقیم به کاربران ایرانی این امکان را می دهد پس از خرید مستقیم از سایت کسپرسکی لایسنس خود را دریافت و از تمامی خدمات مستقیم کسپرسکی استفاده نمایند.

برای دانلود این آنتی ویروس می‌توانید اینجا « shopkaspersky.com » را کلیک کنید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار