گوناگون

امیدواریم نماز را با حضرت آیت الله خامنه ای در مسجد الاقصی بخوانیم

امیدواریم نماز را با حضرت آیت الله خامنه ای در مسجد الاقصی بخوانیم

پارسینه: آمادگی ها و ذخایر قدرت را در غزه افزایش دهید و ساحل غربی در مقابل رژیم اشغالگر نیز به میدان بیاید.

پارسینه: رمضان عبد الله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه در دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت که پیروزی های مقاومت مردمی در غزه بدون حمایت جمهوری اسلامی ایران ممکن نبود.
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار که پنجشنبه (امروز) برگزار شد، با بیان اینکه پیروزی غزه، تحقق وعده الهی و بشارت دهنده پیروزی های بزرگ تر است بر این نکته تاکید کردند: آمادگی ها و ذخایر قدرت را در غزه افزایش دهید و ساحل غربی در مقابل رژیم اشغالگر نیز به میدان بیاید.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به بعید نبودن احتمال تکرار تجاوزات رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کردند: جریان مقاومت باید روز بروز بر آمادگی های خود بیافزاید و ذخایر قدرت را در داخل غزه افزایش دهد.

رهبر انقلاب اسلامی در بیان راهبرد دوم، برنامه ریزی برای همراه شدن بخش ساحل غربی فلسطین در رویارویی با رژیم اشغالگر را یک پروژه اساسی برشمردند و تأکید کردند: جنگ با رژیم صهیونیستی، یک جنگِ سرنوشت است که باید تکلیف را نهایی کند و باید کاری کرد که دشمن همان نگرانی هایی را که از ناحیه غزه دارد، از طرف ساحل غربی نیز احساس کند.

در این دیدار، آقای رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن ابراز خرسندی از سلامتی رهبر معظم انقلاب گفت: همه برادران مقاومت و جهاد اسلامی، برای سلامتی و عافیت جنابعالی در هر نماز دعا کردند و امیدواریم روزی را شاهد باشیم که همراه شما نماز را در مسجدالاقصی بخوانیم.

وی با بیان گزارشی از جنگ 51 روزه و تبریک این پیروزی عزت آفرین به رهبر معظم انقلاب، گفت: یقیناً این پیروزی در سایه حمایت های جمهوری اسلامی حاصل شد و اگر کمک های موثر و راهبردی ایران نبود، امکان مقاومت و پیروزی در غزه فراهم نمی شد.

رمضان عبدالله افزود: پیروزی مقاومت در غزه، در حقیقت پیروزی ملت فلسطین است و برغم صدمات شدید مردم در این جنگ نابرابر، همراهی، صبر و مقاومت آنان، مثال زدنی است.

رمضان عبدالله همچنین بیانات رهبر معظم انقلاب در جریان نبرد 51 روزه و تأکید بر ضرورت تسلیح کرانه باختری برای مقابله با جنگ افروزی های رژیم صهیونیستی را موضوعی راهبردی و راه حلی مؤثر خواند که موجب تقویت روحیه و توان مضاعف مجاهدان شده است.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به وعده برخی کشورها برای بازسازی غزه نیز گفت: ما به این وعده ها امید چندانی نداریم و برای جبران خسارات ناشی از تهاجم رژیم صهیونیستی امیدمان فقط به خداست.

ارسال نظر

  • پسر شیک پوش

    به به ...

  • ناشناس

    ان شاء الله .به کوری چشم معاندین.

  • ناشناس

    انشاالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار