گوناگون

اعتراف CNN به مداخلات آشکار ترامپ درباره تحولات داخلی ایران

اعتراف CNN به مداخلات آشکار ترامپ درباره تحولات داخلی ایران

پارسینه: دولت ترامپ نسبت به مواضع دولت سابق امریکا موضع روشن تری اتخاذ و از مردمی حمایت کرده است که به خیابان‌ها آمده اند.

اعتراف CNN به مداخلات آشکار ترامپ درباره تحولات داخلی ایران
به گزارش پارسینه به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان، مواضع دولت ترامپ درباره تحولات اخير ايران در مقايسه با مواضع دولت ترامپ در مقاطع مشابه، صريح تر است.

رايان نوبلز خبرنگار شبکه در گزارشي از فلوريدا که محل تعطيلات سال نو ترامپ است گفت «دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا به تعطيلات خود در فلوريدا همچنان ادامه مي دهد اما او اوضاع ايران را از نزديک دنبال مي کند. او شب گذشته سخنان بسيار تندي مطرح کرد و در پيام توئيتري خود به صورت مستقيم مطلبي در اين زمينه منتشر کرد. ترامپ در پيام خود افزود حکومت ايران بايد به حق مردم ازجمله حق آزادي بيان احترام بگذارد. او در پايان پيامش نوشت جهانيان نظاره گر هستند و در ادامه از هشتگ مخصوص تظاهرات ايران استفاده کرد. اين پيام ترامپ پس از بيانيه وزارت امور خارجه آمريکا منتشر مي شود.
در بيانيه وزارت امورخارجه امريکا نيز در روز گذشته از تظاهرکنندگان ايراني حمايت و تاکيد شده بود اين افراد حق دارند مطالبه گر حقوق بشر اساسي و پايان يافتن فساد در کشورشان باشند. تعجب آور نيست که دولت آمريکا چنين موضعي را درباره تحولات ايران اتخاذ کرده است.

دولت ترامپ تنش هايي را با ايران داشته است. ترامپ از توافق هسته اي ايران نيز به شدت انتقاد کرده است يعني همان توافقي که در دوران دولت اوباما نهايي شد. ترامپ گفته است ايران خارج از چارچوب اين توافق عمل کرده است. او حتي در مقاطعي تهديد کرد از توافق هسته اي خارج خواهد شد. با اين اوصاف، مي بينيم که دولت ترامپ نسبت به مواضع دولت سابق آمريکا موضع روشن تري اتخاذ و از مردمي حمايت کرده است که به خيابان ها آمده اند.»

ارسال نظر

  • ببر مازندران

    اینها میخان ایران رو به روز سوریه بندازن ولی ترامپ احمق کور خونده این کشور بحرانهای سخت تر از این رو پشت سر گذاشته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار