گوناگون

اعلام وضعیت قرمز در «ایرانشهر» و «چابهار»

اعلام وضعیت قرمز در «ایرانشهر» و «چابهار»

پارسینه: رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: به دنبال افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار، این دو شهر در ردیف شهر‌های «وضعیت قرمز» قرار گرفتند.

محمد مهران امینی فرد اظهار کرد: به دنبال افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار این دو شهر در ردیف شهر‌های "وضعیت قرمز" قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا و فاصله گذاری اجتماعی کلیه تجمعات و مراسمات خانوادگی، مذهبی، فرهنگی و جشن‌ها و بزرگداشت‌ها بهمراه فعالیت مراکز آموزشی در تمام سطوح، نماز‌های جمعه و جماعات و نماز عید لغو و مشاغل پرریسک و پرخطر ازجمله پاساژ‌های تجاری، بازار سنتی و دکه بازار بهمراه اماکن عمومی پرتردد و پرازدحام نیز تعطیل می‌شوند.

وی ادامه داد: سایر مشاغل ضروری طبق پروتکل‌های بهداشتی، بارعایت حفاظت فردی و بصورت محدود فعالیت خواهند داشت و درصورت مشاهده تهدید سلامت شهروندان توسط افراد و یا اصناف، با متخلفین بشدت برخورد قضایی خواهد شد.

امینی فرد گفت: هرگونه تردد بین شهری و ورود و خروج به شهر‌های با وضعیت قرمز ممنوع می‌گردد و درصورت نیاز اقدامات کنترلی شدیدتری اتخاذ می‌شود و همه ادارات و ارگان‌های دولتی مکلف به فعالیت با حداقل نفرات و رعایت حفاظت فردی بوده و از حضور پرسنل مشکوک در محل کار جلوگیری شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار