گوناگون

طرح LEZ تا اطلاع ثانوی متوقف شد

پارسینه: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به دلیل ازدحام مراجعه‌کنندگان در مراکز معاینه فنی تا اطلاع ثانوی اجرای طرح LEZ متوقف شد.

به گزارش پارسینه ، سردار حسینی اظهار داشت: به دلیل ازدحام مراجعه کنندگان برای دریافت کارت معاینه فنی خودرو، تا اطلاع ثانوی طرحLEZ متوقف شد و در آینده با اعلام شرایط جدید این طرح اجرا می‌شود.

وی توضیح داد: به دنبال اجرای طرح LEZ از اول مهرماه و مراجعه گسترده شهروندان به مراکز معاینه فنی تصمیم بر آن شد تا اطلاع ثانوی دوربین‌های کنترل معاینه فنی در محدوده طرح زوج و فرد فعالیت نکنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره خودروهایی که تاکنون توسط دوربین‌ها جریمه شده اند نیز گفت: مبلغ جریمه که توسط دوربین‌ها برای خودرو ها لحاظ شده منظور نمی شود.

سردار حسینی با بیان اینکه جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی به شکل دستی انجام می‌شود، گفت: اما جریمه دوربینی خودروها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

وی افزود: بعد از اینکه شرایط تسهیل و از حجم مراجعات به مراکز معاینه فنی کاسته شد اجرای این طرح از سر گرفته می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره اینکه چه خودروهایی باید معاینه فنی دریافت کنند، گفت: خودروهایی که پنج سال از تاریخ تولیدشان گذشته باشد باید معاینه فنی دریافت کنند و بر این اساس تمامی خودروهایی که قبل از نیمه دوم سال 90 تولید شده‌اند باید حتما با مراجعه به مراکز معاینه فنی برگه معاینه فنی دریافت کنند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار