گوناگون

شکم این تمساح، تبدیل به قلک شد+ عکس

 شکم این تمساح، تبدیل به قلک شد+ عکس

یک تمساح که شکم خود را به یک قلک تبدیل کرده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت و مقادیر قابل توجهی سکه از شکم او خارج شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، یک تمساح که شکم خود را به یک قلک تبدیل کرده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت و مقادیر قابل توجهی سکه از شکم او خارج شد. پایگاه خبری ان‌دی تی‌وی در خبری نوشت: تمساح یکی از باغ وحش‌های آمریکا برای خارج کردن مقادیر قابل توجهی سکه از شکمش تحت عمل جراحی قرار گرفت.


این تمساح که عادت داشت سکه‌های پرتاب‌شده به داخل برکه محل سکونتش را دنبال کند و آنها را ببلعد، بیش از ۷۰ قطعه از سکه‌ها را در شکم خود نگهداری می‌کرد.

سکه‌های موجود در شکم این تمساح 36ساله که تیبودوکس نام دارد در معاینات دوره‌ای و به طور کاملاً تصادفی کشف شد و بدین صورت از تبعات احتمالی برای این حیوان جلوگیری به عمل آمد.

تمساح

دامپزشک معالج تمساح می‌گوید: تیبودوکس برای درمان تحت بیهوشی کامل قرار گرفت، ابتدا یک لوله پلاستیکی در داخل دهان و بین فک‌هایش قرار گرفت و بعد از آن با استفاده از آندوسکوپی دوربینی به داخل شکمش ارسال شد و پس از مشخص شدن محل قرار گرفتن سکه‌ها، یکایک آنها از آنجا خارج شدند.

بعد از آن مجدداً از این حیوان رادیوگرافی شد تا مشخص شود هیچ سکه یا فلز دیگری در بدن او باقی نمانده‌ است و پس از آن اجازه پیدا کرد به برکه‌اش بازگردد.

مدیریت باغ وحش با نصب تابلوهایی از بازدیدکنندگان خواست تا از پرتاب هر نوع شیء فلزی یا مسطح به داخل قفس‌ها و محل حضور حیوانات اجتناب کنند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار