گوناگون

فال روزانه تاروت شنبه ۲۸ بهمن

فال روزانه تاروت شنبه 28 بهمن

در این بخش فال تاروت برای تاریخ شنبه 28 بهمن سال 1402 (پیشگویی آینده و فردا) را ارائه کرده ایم با ما همراه باشید.

تاریخچه فال تاروت

این نوع فال از زمان های قدیم رواج داشته و در تمدن های کهن مانند مصر و ایران طرفدار داشت. این نوع پیشگویی ها توسط بزرگانی همچون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین سال بعد از آن، همان اتفاقات افتاد و باعث شد خیلی ها به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. به همین جهت در این بخش فال تاروت روزانه را هر روز ارائه می کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. فال تاروت Tarot Horoscopes یکی از فال های بسیار قدیمی است که یکی از روش های پیشگویی می باشد. این فال در زمان قدیم بیشتر مورد توجه اشراف و نجیب زادگان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط که پادشاهان ممنوع کرده بودند، کاری سخت بود. امروز هم افرادی که به تاروت مسلط باشند حتما از شما هزینه های زیادی دریافت خواهند کرد که ما در این بخش به صورت رایگان فال روزانه تاروت را ارائه می کنیم.

تاروت بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروت فرانسوی، تاروت ایتالیایی و Königrufen اتریشی استفاده می شد. در اواخر قرن هیجدهم میلادی، بعضی از انواع تاروت به عنوان روشی برای پیشکویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرارآمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق استفاده می شد.

فال تاروت امروز و فردا (پیشگویی آینده ۱۴۰۱)

♈ فال تاروت روزانه برای افراد متولد فروردین

مذاکره و تایید
– موفقیت از طریق تلاش و کوشش
– موفقیتی که مستلزم تایید و تصویب دیگران باشد
– انجام مرحله اولیه کار و مذاکره برای مراحل بعدی

توضیح :
وضعیتی ویژه، آمادگی شما را برای کار مداوم، مطالبه می کند. هم اکنون زمانی است که تمام تلاش ها و انرژی های خود را صرف انجام کاری می کنید که نسبت به آن احساس مسئولیت و اشتیاق دارید. سه سکه یک کارت مثبت در جهت پیشرفت شخصی است و نمایانگر بکارگیری کامل انرژی خلاقی است که از بدن، فکر و روح شما سرچشمه می گیرد.

عبارت شفابخش :
کار خود را با تمام عشق و ذوقی که دارم به ثمر می رسانم.

♉ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اردیبهشت

پایان یک ارتباط
– بهم خوردن نقشه ها و طرح ها
– از هم گسیختگی در زندگی خانوادگی

توضیح :
این پیام می تواند به دلیل از دست دادن نوعی از متعلقات و یا تهدیدی به شرایط بیرونی شما باشد نظیر: پایان یک رابطه ی عاطفی یا مرحله ای از زندگی یا سقوط یک تجارت.
البته دل بریدن از وابستگی های مادی و عاطفی در فرضیه و به گفتن آسان است، اما در عمل آدمی را با مشکلاتی مواجه می سازد. با وجود این، درسی که این نماد آموزش می دهد این است که تسلیم باشید و اجازه دهید تا تغییرات لازم صورت پذیرد. بنابراین تسلیم و پذیرش در این مرحله کلید کار است.

عبارت شفابخش :
من خوبی ها و زیبایی ها را به زندگی خود دعوت می کنم و با تمام وجودم به آنها خوشامد می گویم.

♊ فال تاروت روزانه برای افراد متولد خرداد

بار مشکلات
– یک قلب پر درد
– کسی که بارسنگینی از یک مئولیت را بر دوش می کشد
– مشکلاتی که به زودی حل می شوند
– پایداری زیر بار مشکلاتی که رو به اتمام است

توضیح :
این کارت هشدار می دهد که شما خود را بشدت تحت فشار قرار داده اید. با سرکوب کردن احساسات واقعی خود نخواهید توانست انرژی سرزندگی و اشتیاق خود را آنگونه که هست انتقال دهید. هم اکنون زمانی است که ظلم و تجاوزی را که بر زندگی خود تحمیل کرده اید تشخیص دهید و خط بطلان روی آنها بکشید. در این مرحله می بایست بیاموزید که به دیگران اعتماد کنید. خود را با کسی که می تواند پاک دلانه یاری تان کند هماهنگ سازید تا مشکلات بخوبی پایان پذیرند.

عبارت شفابخش :
من حق دارم که از انگیزه های زندگی و احساسات واقعی خود پیروی کنم.

 

♋ فال تاروت روزانه برای افراد متولد تیر

زیان – پشیمانی
– نا امیدی
– غصه برای یک عشق نافرجام
– ضرر و زیان در تجارت
– از دست دادن کسی که به شما علاقه مند بوده و قدرش را نمی دانستید

توضیح :
شما به هشدارهای درون خود بی توجهی کردید اما حالا می بایست با حقایق روبرو گردید. از حوادثی که برایتان رخ داده احساس ناامیدی می کنید. وابستگی احساسی و اتکاء شما نسبت به وعده های دیگران بیش از اندازه بوده است. پنج جام نمایانگر ناامیدی ناشی از چنین شکستی است.
حقیقت این است که آدمی هرچقدر بیشتر برای نگهداشتن آنچه که رفتنی است تقلا کند بیشتر رنج خواهد برد. ارزش خود و تجربیات خود را نادیده نگیرید. به هر حال زمانی که از این خیال آسوده شوید و زخم هایتان شفا یابند قادر خواهید بود آنچه را که برای شما باقی مانده است به درستی مشاهده کنید.

عبارت شفابخش :
با درک این حقیقت که چگونه خود را فریب می دهم، یا صدای درونم را انکار می کنم، به اصل خود پی می برم.

♌ فال تاروت روزانه برای افراد متولد مرداد

 

بهم خوردن نقشه ها
– اتفاق غیره منتظره
– سقوط از مقام
– فهمیدن یک جریان به طور ناگهانی
– ضربه ناگهانی

توضیح :
شما در شرف یک جریان تبدیلی نیرومند و قریب الوقوع هستید. آنچه را که قصد دارید به آن بیاویزید، بوسیله این قدرت دگرگون کننده، ویران خواهد شد. ویرانی وضعیت های فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می گردد یک جریان شفادهنده را در سراسر ارگانیسم بدن شما آغاز می کند. اینکه دیگران را مورد سرزنش قرار دهید کاری از پیش نمی برید. با پذیرش مسئولیتی جدید، خواهید توانست دوباره اقتدار خود را در دست بگیرید.

عبارت شفابخش :
آنچه در زندگی من اتفاق می افتد، ایمان، امید و عشق را در من گسترش می دهد.

♍ فال تاروت روزانه برای افراد متولد شهریور

هدیه – ملاقات دوست
– ملاقات با یک دوست قدیمی و یاد آوری روزهای خوب گذشته
– زحمات گذشته پاداش هایی را به ارمغان می آورد
– در یافت هدیه از کسی که شما را دوست دارد

توضیح :
دیدارها تازه خواهند شد و هدایای محبت و دوستی احساس شما را همچون زمان کودکی سرشار از امنیت خاطر و معصومیت خواهند نمود. از تمام آنچه زندگی به شما می بخشد برخوردار شوید و آن را با عزیزان و دلبندان خود سهم کنید. امیدوار باشید، همانطور که گل ها شکوفا می گردند، با فرصتهایی که در پیش هستند خواسته ها و آرزوهای شما با کمترین تلاش به حقیقت می پیوندند.

عبارت شفابخش :
من با پذیرفتن ارزنده ترین آرزوهایم آینده را متجلی خواهم ساخت.

 

♎ فال روزانه تاروت کبیر برای افراد متولد مهر

رسیدن به آرزوها
– پاداش
– پیروزی در مسئولیت ها و تعهدات
– تغییر محل اقامت

توضیح :
نگاه کن، همه چیز از نو متولد شده است. صحنه برای شروع جدید یا دوره مطلوبی تنظیم شده است. گشایشی در وضع شما ظاهر می گردد که نویدبخش اطمینان، آسودگی و نیل به مقصود است. با اشتیاق گام های اجرایی را طی کنید. شما می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل نموده و طرح های خود را به واقعیت پیوند دهید.

عبارت شفابخش :
من با کائنات موزون و هماهنگ هستم.

♏ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آبان

ایمان – آینده روشن
– آسمان پر از ستاره نشانگر آینده روشن
– امکانات جدید
– سلامتی

توضیح :
غم ها و غصه های شما همچون ابرهای آسمان پراکنده گشته و ستاره شما ظهور خواهد کرد. نماد ستاره به شما هدیه ای پر از مهر تقدیم می کند اما به خاطر داشته باشید که هدایای ستاره همیشه مادی نیستند. ستاره دریای آرام پس از طوفان است.

عبارت شفابخش :
ارتباط من با آگاهی بیکران راه را برای تجلی اندیشه هایم می نمایاند.

♐ فال تاروت روزانه کبیر برای افراد متولد آذر

 

بسوی اهداف والاتر – عزم رفتن
– رها کردن وابستگی های عاطفی
– آغاز دوره ای جدید
– نا امیدی در عشق

توضیح :
شما به قدر کافی انرژی خود را صرف موقعیت ها و یا اشخاصی کرده اید که در قبال تلاش و ایثار شما هیچ چیز نپرداخته اند. شما آنها را از انرژی خود سیراب کرده اید، اما آنها همانند بشکه های بدون ته بوده اند. هرچقدر بیشتر سعی می کنید به یک رابطه ی کاذب قدرت و زندگی تازه بدهید، بیشتر احساس ضعف و خالی بودن می کنید. به ندای قلبتان گوش فرا دهید، و از درون هدایت بطلبید!

عبارت شفابخش :
من در جستجوی آگاهی عمیق تری هستم.

♑ فال تاروت روزانه برای افراد متولد دی

ازدواج – ثمره ی عشق
– ثروت زیاد – ازدواج – پیشرفت
– به ثمر رسیدن استعدادهایتان نزدیک است
– گاهی به معنی ولخرجی و عیاشی نیز می باشد

توضیح :
بزودی پرنده شانس روی شاخسار درخت زندگی تان نوید سروربخش عشق و آگاهی را سر می دهد و شادی را در زندگی خود تجربه خواهید نمود. سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگانی شما را سرسبز و مصفا می سازد.

عبارت شفابخش :
من از قدرت و زیبایی سرشار هستم.

♒ فال تاروت روزانه برای افراد متولد بهمن

نگرانی
– نا امیدی و افکار بیهوده
– شخص که با داشتن امکانات زیاد باز هم منتظر اتفاق جدید است
– اگر بدهی دارید از ولخرجی بپرهیزید و آن را بپردازید

توضیح :
هم اکنون فرصتی است که با صبر و بردباری قدری کنار بایستید و دست از فعالیت بردارید و هرگونه نگرانی، کشمکش فکری یا احساسی را برطرف نمایید.به خود اعتماد کنید. رفتار و حالات شما می بایست مثبت و سرشار از امید و انتظار باشد. تشویق کسانی که شما را باور دارند بپذیرید. به زودی رشد و ثمرات تلاش های خود را مشاهده خواهید کرد. این کارت شما را تشویق می کند که پول، وقت، انرژی و امکانات خود را در جهت نظرگاه خود به جریان بیاندازید و خود را تماما نسبت به کارتان متعهد سازید.

عبارت شفابخش :
همه چیز در راه بهترین خیر و مصلحت من و زندگی ام پیش می رود.

♓ فال تاروت روزانه برای افراد متولد اسفند

ایستادگی در مقابل مشکلات
– لجاجت
– قدرت
– آدم بداخلاق
– پایداری

توضیح :
با احتیاط پیش بروید. مراقبت وضعیت باشید تا امکان هر نوع آسیب را از خود دور نمایید. زخم های زیادی را تحمل کرده اید. به دلیل تجربیات تلخ گذشته احساس خستگی و درهم شکستگی می کنید ولی هنوز سرپا و استوار هستید. حالت دفاعی داشتن در چنین مواقعی طبیعی به نظر می رسد اما تلخی را به خود راه ندهید.
انرژی این کارت به شما هشدار می دهد، بدون هیچگونه تاسف و اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد به راه خود ادامه دهید، حتی اگر همه چیز هم اکنون برخلاف شما رای دهد. دست از تلاش برندارید. اجازه ندهید که دیگران شما را برای تصمیم گیری هایی که آمادگی آنها را ندارید تحت فشار قرار دهند.
از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شود به بهترین وجه استفاده کنید.

عبارت شفابخش :
من به مرور و به روشنی می دانم چه کسی هستم. این شناسایی قدرت بالقوه مرا به ظهور تمام عیار هدایت می کند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار