گوناگون

چند فرمول کاربردی خانه تکانی برای زنان شاغل/ ترفند سرعت بخشیدن به خانه تکانی+فیلم

چند فرمول کاربردی خانه تکانی برای زنان شاغل/ ترفند سرعت بخشیدن به خانه تکانی+فیلم

زنان شاغل معمولا زمان کمتری را برای خانه تکانی میگذارند. در ادامه تعدادی راهکار فوری را یادآوری کردیم که در نیمه پایانی سال سرعت خانه تکانیتان را افزایش دهید.

در این مطلب سعی کردیم برای شما به عنوان یکی از زنان شاغل،برای سرعت بخشیدن به خانه تکانی منزل خود راهکارهایی را پیش رو شما آورده ایم.

اگر بعدازظهرها زود به خانه می‌رسید می‌توانید از این زمان طلایی برای شروع کارها استفاده کنید. اگر هم هر روز تا دیروقت سرکار هستید، به فکر خانه تکانی سریع در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها باشید.

ناهار روزهای تعطیل را از شب قبل آماده کنید تا در گیرودار خانه تکانی دغدغه‌ی درست کردن غذا نداشته باشید.

یکی از ترفندهای خانه تکانی تعیین تکلیف وسایل اضافه و بدون استفاده است. سعی کنید وسایل و لباس‌های اضافه را شناسایی کنید و به دست کسی که احتیاج دارد برسانید یا اگر دیگر دردی از کسی دوا نمی‌کنند، دورشان بریزید.

خانه تکانی را از جاهایی شروع کنید که دائم مورد استفاده نیستند و مطمئن هستید که تا نوروز تمیز و مرتب باقی می‌مانند؛ جاهایی مثل انباری، داخل کمدها، زیر تخت‌ها، بالاهای کابینت و…

سعی کنید بخشی از اوقات فراغت ماه‌های بهمن و اسفند را برای خانه تکانی صرف کنید، بعدا در تعطیلات دوست‌داشتنی نوروز جبران کنید و یک استراحت درست و حسابی به خودتان بدهید.

مرتب کردن کشوها، داخل کابینت‌ها و… برخلاف ظاهرشان کارهای وقت‌گیری هستند. خانه تکانی را از این جاها شروع کنید تا خدای نکرده در روزهای آخر اسفند غافلگیرتان نکنند.

یک برنامه ریزی دقیق و اصولی بیشتر از هر چیزی به درد خانه تکانی سریع برای خانم‌های شاغل می‌خورد. درادامه درمورد برنامه ریزی مفصل‌تر خواهیم گفت.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار