گوناگون

برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران با روسیه و چین

برگزاری رزمایش دریایی مشترک ایران با روسیه و چین

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمایش دریایی مشترک با کشورهای روسیه و چین با هدف تأمین امنیت منطقه پایان سال برگزار می‌شود.

پارسینه: امیر دریادار شهرام ایرانی در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی و آمادگاه شمال کشور در منجیل اظهار داشت: در رزمایش دریایی مشترک ایران با روسیه و چین تا پایان سال برگزار می‌شود، از دیگر کشورها هم دعوت شده است تا در این رزمایش شرکت کنند.

وی مهم‌ترین راهبرد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در شرایط حاضر حفظ و حراست از منافع و منابع اقتصادی نظام اسلامی و مردم دانست و افزود: این رزمایش با هدف تأمین امنیت منطقه و منافع مشترک اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ما با همراهی کشتی‌های ایران در دریا، از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حراست و برای تأمین امنیت و ایمنی به کشورهایی که نیاز به حمایت دارند کمک می‌کنیم.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین گفت: با پشتیبانی‌های وزارت دفاع و نیروهای مسلح، تا پایان امسال الحاق چند کشتی به ناوگان نیروی دریایی پیش بینی شده است.

در این مراسم، دریادار دوم تکاور دریایی ستاد گودرز بهرامی فرمانده سابق آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل هم با اشاره به تلاش ۱۰ ساله برای پیشرفت و توسعه برنامه‌های نرم افزاری و سخت افزاری در این مرکز، از آمادگی همه نیروهای این پایگاه خبر داد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار