گوناگون

معرفی لپ‌تاپ‌ی ارزان‌قیمت و محبوب از اچ پی در بازار

پارسینه: مدل 1000-1b05AU از لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت و محبوب اچ چی در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به پردازندهVIA E1-1200 Dual Core 1.4 GHz، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه 320 گیگابایت است.

مدل ۱۰۰۰-۱b05AU از لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت و محبوب اچ چی در بازار داخلی است. این لپ‌تاپ دارای ویژگی هایی چون، تجهیز به پردازندهVIA E1-1200 Dual Core 1.4 GHz، رم دو گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم AMD Radeon HD 7310 - MB UpTo 900 MB است.

نمایشگر۱۴ اینچی این نوت‌بوک هم از نوع براق است و رزولوشن ۱۳۶۶×۷۶۸ پیکسل را ارائه می‌دهد. میانگین میزان روشنایی این نمایشگر در سطح رضایت بخشی است که بیشینه‌ آن نیز در قسمت مرکزی پنل است. اسپیکرها نیز در قسمت پایین بدنه قرار گرفته‌اند و صدای بلند و خوبی دارند تا برای گوش دادن معمولی به موسیقی یا دیدن فیلم در یک اتاق نسبتا ساکت، مناسب
باشند.

از نظر پورت‌ها و اتصالات نیز این نوت‌بوک ما را شگفت زده نمی‌کند. زیرا خبری از USB 3.0 نیست. اما دست کم، سری HP 1000 از اکثر پورت‌های ضروری (مانند خروجی‌های تصویری VGA و HDMI، پورت شبکه LAN و ورودی و خروجی صوتی) بهره می‌برد. تعداد پورت‌های USB نیز به سه عدد می‌رسد.

HP 1000 صفحه کلیدی کاملا استاندارد و فاقد صفحه کلید عددی دارد. سطح و آستانه‌ عملکرد کلیدها کاملا عادی و استاندارد است. کلیدهای Wi-Fi و Caps Lock دارای نشانگرهای LED داخلی هستند که فعال بودن آنها را نشان می‌دهند. تاچ پد این دستگاه نیز ابعاد نسبتا کوچکی دارد و مقداری پایین‌تر از سطح بدنه قرار گرفته است. سطح این تاچ پد دانه دانه است، ولی با این حال، این باعث نمی‌شود که از لغزش راحت انگشت شما بر روی آن جلوگیری شود. همچنین از عملکردهای چند لمسی چون Pinch to Zoom هم پشتیبانی می‌کند. در قسمت بالا و سمت چپ این تاچ پد، باز هم یک فرورفتگی وجود دارد که با زدن ضربه به آن قسمت می‌توانید تاچ پد را فعال و غیر فعال کنید. کلیدهای تاچ پد نیز در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و عملکرد کاملا قابل قبولی دارند.

در کل باید گفت که HP 1000 نوت‌بوک خوش قیمت و خیلی خوبی است که امکانات خوبی را با توجه به قیمتی که دارد، ارائه می‌کند. به طور کلی قیمت مناسب، عملکرد کم سر و صدا، شارژدهی باتری خوب، عملکردهای مناسب و… از نقاط قوت و عدم وجود پورت USB 3.0 از نقاط ضعف این دستگاه است.

این لپ‌تاپ ۲/۲ کیلوگرمی با قیمتی در حدود یک میلیون و ۲۶۰ هزار تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.

منبع:برسام

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار