گوناگون

خداحافظی همیشگی کاربران هواوی با اندروید!

خداحافظی همیشگی کاربران هواوی با اندروید!

هواوی در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) میزبان مراسم جدیدی با محوریت اکوسیستم HarmonyOS خواهد بود. گفته می‌شود این مراسم برخلاف انتظار روی نسل جدید سیستم‌عامل HarmonyOS موسوم به NEXT، متمرکز نیست؛ سیستم‌عاملی که ظاهرا به پشتیبانی از اپلیکیشن‌های اندرویدی پایان می‌دهد.

براساس اطلاعیه‌ی هواوی ظاهرا این شرکت قصد دارد به جای انتشار نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل، به سراغ استراتژی‌های جدیدی برود و پیشرفت توسعه‌ی اپلیکیشن‌های بومی برای HarmonyOS را به نمایش بگذارد.

هدف هواوی ارتباط با شرکا و کشف فرصت‌های تجاری جدید است. شرکت‌کنندگان و بینندگان مراسم می‌توانند با مدیران کلیدی تعامل داشته باشند، سؤال بپرسند و با آینده‌ی HarmonyOS آشنا شوند. رویداد هواوی در هشت شهر بزرگ چین برگزار خواهد شد.

تولیدکننده‌ی گوشی هواوی و تبلت هواوی در حال همکاری با شرکت‌های فعال در بخش‌های مختلف مانند بازی، شبکه‌های اجتماعی و کسب‌وکار است. این مشارکت‌ها روی توسعه‌ی اپلیکیشن‌های بومی برای اکوسیستم هواوی متمرکز هستند.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ چینی درحال توسعه‌ی اپلیکیشن برای سیستم‌عامل HarmonyOS NEXT هستند. انتظار می‌رود که هواوی اولین نسخه‌ی بتا از سیستم‌عامل جدیدش را در نیمه اول سال ۲۰۲۴ منتشر کند.

برخی گزارشات پیش‌بینی می‌کنند که HarmonyOS هواوی تا سال ۲۰۲۴ از iOS اپل به عنوان دومین سیستم‌عامل محبوب گوشی‌های هوشمند در چین پیشی بگیرد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار