گوناگون

تکنولوژی حیرت آور ضبط ویدیو در گلکسی s۲۴ اولترا

تکنولوژی حیرت آور ضبط ویدیو در گلکسی s24 اولترا

درحالی‌که گلکسی S23 اولترا از قابلیت ضبط ویدیو 4K 60FPS پشتیبانی می‎‌کرد، پرچمدار آینده به گزینه ضبط ویدیوهای 4K 120FPS مجهز خواهد شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از دیجیاتو؛ براساس گزارش‌های قبلی، ظاهراً سامسونگ قصد دارد ویژگی‌های زیادی را به سری گلکسی S۲۴ خود اضافه کند؛ اما اکنون گزارش هیجان‌انگیزی درباره مدل رده‌بالا این خانواده، یعنی گلکسی S24 اولترا منتشر شده است. طبق این گزارش، اس 24 اولترا به قابلیت فیلم‌برداری 4K با نرخ‌ 120 فریم بر ثانیه مجهز خواهد شد.

پرچمدار فعلی سامسونگ، یعنی گلکسی S23 اولترا از هر دو حالت فیلم‌برداری 8K و 4K پشتیبانی می‌کند، بنابراین گلکسی اس 24 اولترا نیز به‌احتمال‌زیاد گزینه‌ای برای فیلم‌برداری با کیفیت 8K خواهد داشت. بااین‌حال، Ice Universe هیچ جزئیاتی در مورد این ویژگی ذکر نکرده و فقط در جدیدترین پست شبکه اجتماعی ایکس خود گفته است که این دستگاه به قابلیت جدید 4K 120FPS مجهز خواهد شد که حداکثر نرخ فریم پشتیبانی‌شده در گلکسی S23 اولترا، یعنی 4K 60FPS را دو برابر می‌کند.

تکنولوژی حیرت آور ضبط ویدیو در گلکسی s24 اولترا

ضبط ویدیو 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه در گلکسی S24 اولترا

هرچند Ice Universe اشاره نکرده است که کدام سنسور گوشی از این حالت پشتیبانی خواهد کرد، اما احتمالاً سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی S24 اولترا مسئول آن خواهد بود. این قابلیت می‌تواند فرصت‌های زیادی را در دسترس تولیدکنندگان محتوا قرار دهد، زیرا با وجود آن می‌توان با گلکسی S24 اولترا ویدیوهای اسلوموشن ضبط کرد و برای ویرایش ویدیوها انعطاف بیشتری خواهد داشت.

ناگفته نماند که وجود این وضوح فیلم‌برداری می‌تواند منجر به مشکل داغ‌شدن بیش‌ازحد دستگاه شود که البته Ice Universe اشاره‌ای به آن نکرده است. در گلکسی S23 اولترا حداکثر محدودیت زمانی برای ضبط ویدیوهای 8K ده دقیقه بود؛ هرچند برخی از کاربران ضبط ویدیوهای طولانی‌تر بدون مشکل داغ‌شدن دستگاه را گزارش کرده‌اند.

درنهایت باید اشاره کرد که گلکسی S24 اولترا طبق اطلاعات فاش‌شده از آن، دارای نسخه‌ای با 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. همچنین گزارش شده است که سامسونگ از فناوری سریع‌تر UFS 4.0 استفاده خواهد کرد، بنابراین احتمالاً چنین ویدیوهایی بدون افت عملکرد توسط پرچمدار آینده سامسونگ ضبط خواهند شد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار