گوناگون

نسل جدید لپ تاپ های ال جی با طراحی خاص + عکس

نسل جدید لپ تاپ های ال جی با طراحی خاص + عکس

ا‌ل‌جی نسل جدید لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن Gram را با طراحی نازک‌ و وزن کم رونمایی کرد.

ال‌جی جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های خود به نام LG Gram Pro را با فناوری پیشرفته‌ی هوش مصنوعی رونمایی کرد. این سری شامل دو مدل است: یکی نسخه‌ی استاندارد و دیگری نسخه‌ی ۳۶۰.

براساس اطلاعات رسمی، جدیدترین لپ تاپ ال‌ جی از پردازنده اینتل Core Ultra 7 به‌همراه واحد پردازش عصبی اختصاصی بهره می‌برد که به لپ‌تاپ اجازه می‌دهد تا عملیات هوش مصنوعی مستقل را بدون نیاز به اتصال به اینترنت انجام دهد و عملکرد کلی دستگاه را بهبود دهد.

یکی از ویژگی‌های اصلی لپ‌تاپ ال‌جی گرم، قابلیت AI Gram Link است که اشتراک‌گذاری فایل‌ها را به بیش از ۱۰ دستگاه اندروید و iOS ازجمله گوشی آیفون تسهیل می‌کند. علاوه‌بر‌این، کاربران می‌توانند با استفاده از کیبورد و ماوس اختصاصی، گوشی و تبلت‌های خود را کنترل کنند.

ال‌جی گرم از گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 3050 و صفحه‌نمایشی با وضوح ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل (WQXGA) و حداکثر نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.

نسخه‌ی ۱۶ اینچی که تراشه‌ی گرافیکی RTX 3050 را در خود جای داده، با ضخامت ۱۲٫۴ میلی‌متری، ۲۱ درصد نازک‌تر از نسل قبلی است. این محصول که تنها ۱٫۱۹ کیلوگرم وزن دارد، طراحی سبک را با ویژگی‌های کاربردی مانند دو فن خنک‌کننده و افزایش ۵۸ درصدی سطح لوله‌های حرارتی ترکیب می‌کند.

نسل جدید لپ تاپ های ال جی با طراحی خاص + عکس

ال‌جی گرم پرو ۳۶۰ که لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر (دو در یک) محسوب می‌شود، طراحی جمع‌وجوری دارد و ضخامت آن ۱۲٫۴ میلی‌متر و وزنش ۱٫۳۹ کیلوگرم است. این دستگاه صفحه‌نمایش لمسی و قلم اختصاصی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم دارد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار