گوناگون

فوروش نوروزی سایپا آغاز شد

فوروش نوروزی سایپا آغاز شد

خودروسازی سایپا طرح فروش نوروزی خود را استارت می زند.

به گزارش اقتصادنیوز، سه خودروی اطلس G، کوییک GX-L و ساینا S از سوی سایپا در دسترس متقاضیان قرار گرفت. این طرح فروش از ساعت 11 روز 17 اسفند 1402 تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

این خودروها در قابل طرح پیش فروش نوروزی نارنجی های جاده مخصوص عرضه می شوند.

مبلغ پیش پرداخت برای در اختیار گرفتن اطلس G، از سوی مدیران فروش این خودروسازی حدود 200 میلیون تومان تعیین شده است.

 

متقاضیانی که قصد در اختیار گرفتن کوییک GX-L را دارند نیز باید پیش پرداخت حول و حوش 182 میلیون تومانی را به حساب سایپا واریز کنند.

ساینا S نیز با پیش پرداخت نزدیک به 168 میلیون تومانی در این طرح فروش نوروزی حاضر است.

آن طور که اطلاعیه سایپا نشان می‌دهد، بازه تحویل اطلس G و ساینا S شهریور تا دی 1403 اعلام شده است.

متقاضیان کوییک GX-L نیز توجه داشته باشند خودروی مورد نظر آنها در بازه مهر تا آذر سال آینده به آنها واگذار می شود.

قیمت نهایی خودروهای عرضه شده نیز همزمان با تحویل خودروها از سوی مدیران فروش سایپا به متقاضیان اعلام می شود و آنها باید الباقی قیمت خودرو را پیش از تحویل گرفتن بر اساس قیمت روز پرداخت کنند.

خودروسازی سایپا در مورد رنگ خودروهای عرضه شده در اطلاعیه خود توضیحی نداده است.

این طرح فروش خارج از سامانه یکپارچه برگزار می شود و متقاضیان باید برای در اختیار گرفتن خودروهای عرضه شده به سایت فروش خودروسازی سایپا مراجعه کنند.

شرکت های خودروساز طی سالهای که از بازگشت تحریم ها می گذرد با تشدید چالش ها امکان فروش خودروها در مناسبت های مختلف از جمله عید نوروز را از دست دادند. 

عرضه خودرو به صورت پیش فروش در قالب طرح فروش نوروزی که خودروسازی سایپا برگزار کرده نشان می دهد همچنان خودروسازان با چالش های متعدد روبرو هستند اما تا حدی بر طرف شده و می توان گفت ابرهای تیره در افق در حال کنار رفتن هستند.

باید منتظر ماند و دید ایران خودرویی ها به عنوان رقیب سایپا اقدام به برگزار طرح فروش نوروزی، چه در قالب فروش فوق العاده و چه در قالب پیش فروش، می کنند یا نه؟ 

هر چند که با توجه به شرایط حاکم بر ایران خودرو از یک طرف و همچنان علاقه متقاضیان به محصولات این خودروساز بعید است که ایران خودرویی ها امکان اجرای طرح فروشی را برای عید نوروز داشته باشند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار