گوناگون

افزیش نجومی قیمت ساینا دنده ای+جدول

افزیش نجومی قیمت ساینا دنده ای+جدول

هرچند امروز بازار خودرو شکل نوسانی به خود گرفته بود، اما تغییر کانال قیمت برخی از خودروها موجب شد تا این تغییرات بیش از نوسان به چشم آید.

به گزارش اکوایران؛ بررسی بازار نشان می‌دهد پرطرفدارهای ایران خودرو و سایپا امروز شکل نوسانی داشتند و با این شرایط برخی از خودروها رشد قیمت را تجربه کردند و برخی نیز با کاهش راهی بازار شدند، اما در این میان تعداد محدودی از خودروها هم تغییر قیمت نداشتند.   

فعالان بازار خودرو معتقدند تعطیلی روزهای اخیر بازار یکی از عمده دلایلی است که موجب شده تا بازار امروز شکل نوسانی به خود گیرد. تعطیلی یکی در میان روزهای اخیر موجب شد تا به گفته فعالان بازار امکان کشف قیمت برخی خودروهای داخلی گرفته شود و با این شرایط شاهد نوسان در میان پرطرفدارهای ایران خودرو و سایپا باشیم. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد امروز دلار هم شکل با ثبات داشت.

  با مقایسه قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز نسبت به 18 بهمن می‌توان گفت بازار شاهد رشد 7 میلیونی «دنا پلاس توربو اتوماتAT » بود و این امر موجب شد تا این خودرو بار دیگر از کانال 900 میلیونی‌ها عبور کند و از سوی دیگر با ارزیابی قیمت‌های امروز نسبت به پیش از تعطیلات می‌توان گفت «ساینا دنده‌ایS» هم امروز از مرز 400 میلیونی‌ها عبور کرد.  براساس ارزیابی بازار یکی دیگر از خودروهایی که در روزهای اخیر به مرز تغییر کانال نزدیک شد «کوییک‌R دنده‌ای» است.

قیمت محصولات ایران خودرو  

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز و نسبت به دو روز گذشته «پژو 206 دنده‌ای» 570 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد. «هایما S8» هم در بازار یک میلیارد و 850 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2»  امروز 895 میلیون قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 845 میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار 907 میلیونی شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 725 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

اکو+23

 

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 685 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. در میان خانواده کوییک هم امروز در بازار «کوییک‌R دنده‌ای» 395 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم 397میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز 387 میلیون تومان قیمت خورد. «تیبا هاچ بک EX» هم 376 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز 404 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

اکووو+23

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار