گوناگون

ساینا ارزان شد/آخرین قیمت محصولات ایران خودرو+جدول قیمت

ساینا ارزان شد/آخرین قیمت محصولات ایران خودرو+جدول قیمت

روند قیمتی خودرو در بازار امروز 16 بهمن 1402 هم کاهشی بود و با این شرایط ریزشی قیمت در بازار ادامه داشت. کاهشی که در کنار پرطرفدارهای ایران خودرو، محصولات سایپا را هم در برگرفت.

به گزارش اقتصادنیوز؛ آغاز فروش ۱۳ خودروی وارداتی برای متقاضیان جدید که روز گذشته اعلام شده بود یکی از دلایلی است که فعالان بازار خودرو ریزش قیمت خودروهای داخلی را به آن نسبت می‌دهند. در این مرحله متقاضیان جدید از  ١۵ بهمن ماه تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه فرصت دارند یکی از حساب‌های خود را وکالتی و مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را در حساب خود مسدود کرده و در سامانه یکپارچه از محل مازاد خودروهای وارد شده ثبت نام کنند.

از سوی دیگر امروز دلار با شکل کاهشی روز خود را آغاز کرد، هرچند این کاهش دوام نداشت و از نیمه روز شاهد بازگشت قیمت آن به روز گذشته بودیم. در خصوص اثرپذیری بازار خودرو از دلار دو نظر وجود دارد، برخی از فعالان بازار خودرو معتقدند بازار خودرو تاثیرپذیری چندانی از دلار ندار و برخی دیگر خلاف این نظر دارند.

براساس ارزیابی بازر در میان محصولات ایران خودرو امروز بیشترین کاهش به «هایماS8» رسید و این خودرو افت 30 میلیونی را تجربه کرد و در میان سایپایی‌ها هم «شاهینG» با کاهش 13 میلیونی بیشترین افت قیمت را به خود اختصاص داد.

zPAqebXovg4Z

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو207 دنده‌ای»، «هایماS8»، «تارا اتوماتV2 »، «پژو 206 دنده‌ای»، «دنا پلاس 6 دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز و نسبت به روز گذشته «پژو 206 دنده‌ای» 560 میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. «هایما S8» هم با کاهش 35میلیونی در بازار یک میلیارد و 850 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV2» هم امروز افت 7 میلیونی را تجربه کرد و 893 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس 6 دنده توربو» 853 میلیون تومان قیمت خورد و افت 5 میلیون تومانی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار افتی 15 داشت و 900 میلیون تومان قیمت خورد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز «پژو 207 دنده‌ای» هم در بازار 710 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 3 میلیونی داشت.

 

Y91v5QSQ3JSj

 

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 675 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و نسبت به دو روز گذشته افتی 13 میلیونی را تجربه کرد. خانواده کوییک هم امروز در بازار شکل نوسانی داشت و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار بدون تغییر 392 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت و «کوییک دنده‌ایS» هم در بازار با افت 2 میلیونی 389میلیون تومانی شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان می‌دهد «تیبا صندوق‌دار» امروز 388 میلیون تومان قیمت و خورد کاهش قیمت نداشت. «تیبا هاچ بک EX» هم بدون تغییر 379 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» هم امروز 397 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت 4 میلیون تومانی داشت.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار