گوناگون

حقایقی که باید هر دو طرف درباره‌ رابطه‌ جنسی بدانند

حقایقی که باید هر دو طرف درباره‌ رابطه‌ جنسی بدانند

پارسینه: برای داشتن یک رابطه‌ی جنسی لذت‌بخش و ایده‌آل باید خواسته‌های هر دو نفر درنظرگرفته بشه و هر دو از تمایلات و نقاط حساس و لذت‌بخش هم‌دیگه آگاهی کافی داشته باشن.

در زول رابطه جنسی بیشتر خانم‌ها به صورت کلیتورال ارضا می‌شن یعنی بدون دخول و فقط با تحریک کلیتوریس. همه‌ی مردان دراین‌مورد آگاهی ندارن و بهتره اطلاعات جنسی خودشون رو بالا ببرن. می‌شه در قالب گفتگو این موضوع رو توضیح داد.

به نقل از ایمپو؛ مردان به علت تماشای فیلم‌های پورن تصورات نادرستی از رابطه‌ی جنسی دارن. اما لازمه که درک بشه که این فیلم‌ها واقعی نیستند و در شرایط عادی اتفاق نمی‌افتند؛ بنابراین نباید شیوه و مدت زمان رابطه‌ی جنسی خود را با آن‌ها مقایسه کنند.

صبح یکی از زمان‌هاییه که بهتره رابطه‌ی جنسی انجام بشه. چون استراحت باعث افزایش هورمون تستوسترون در مردان و اکسی توسین در زنان می‌شه، میل به رابطه‌ی جنسی رو افزایش می‌ده و میتونه رابطه‌ی لذت‌بخش‌تر و طولانی‌تری رو به دنبال داشته باشه.

زوج‌های جوان‌تر رابطه‌ جنسی طولانی‌تری دارند و هر چه سن بالاتر می‌ره، این زمان کوتاه‌تر می‌شه.

به‌طورکلی تعداد دفعات رابطه و مدت آن می‌تونه به ناراحتی‎های جسمی و روانی و بیماری‌هایی مثل MS، دیابت و…، مصرف برخی دارو‌ها و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، خانوادگی و مشکلات روانی مانند افسردگی و اختلالات اضطرابی هم وابسته باشه.

برای داشتن یک رابطه‌ی جنسی لذت‌بخش و ایده‌آل باید خواسته‌های هر دو نفر درنظرگرفته بشه و هر دو از تمایلات و نقاط حساس و لذت‌بخش هم‌دیگه آگاهی کافی داشته باشن. یک رابطه‌ی طولانی نیازمند پیش‌نوازی یا معاشقه‌ی اولیه‌ی طولانی در حدود ۵ الی ۱۵ دقیقه است. همچنین لازمه که زمانی برای پس نوازی صرف بشه.

همچنین در رابطه‌ی جنسی باید به ارتباط بین همسران توجه داشت، یعنی اگر مشکل و دلخوری بین زوجین وجود داره، بهتره اول اون مشکل حل بشه و بعد به رابطه‌ی جنسی بپردازند. پس بهتره یه زوج برای حل کردن مسایل خودشون به یه زوج‌درمان‌گر و نهایتا به یه سکس‌تراپیست مراجعه کنن.

بهترین زمان رابطه‌ جنسی صبح‌هاست و همچنین بعد از هیجان و ورزش که آدرنالین افزایش یافته پیدا کرده باشه.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار