گوناگون

بدترین ویژگی تورهای رایگان شهری چیست؟

بدترین ویژگی تورهای رایگان شهری چیست؟

پارسینه: دانستن نکات مهم و ضروری سفر می تواند کمک خوبی برای لذت بخش تر کردن سفرهای ما باشد به‌خصوص اگر قرار باشد تور خارجی نوروز را خریداری کنیم.

همه‌ی ما ایرانیان شوق و هیجان خاصی برای شروع تعطیلات نوروز داریم و از مدت ها قبل برای تعطیلات برنامه ریزی می کنیم. فرقی نمی کند که ما برای سفرهای خارجی برنامه ریزی می کنیم و یا یکی از شهرهای توریستی ایران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنیم. در هر صورت دانستن نکات مهم و ضروری سفر می تواند کمک خوبی برای لذت بخش تر کردن سفرهای ما باشد به‌خصوص اگر قرار باشد تور خارجی نوروز را خریداری کنیم. پس با فاینداتور همراه باشید تا چند نکته کاربردی برای سفرهای نوروزی را به شما معرفی کنیم.

بدترین ویژگی تورهای رایگان شهری چیست؟

اگر قصد خرید تور اروپا را دارید این نکات را هرگز فراموش نکنید

1- در انتخاب رستوران دقت کنید؛ رستوران هایی که عکس منوی غذای خود را می گذارند عموما کیفیت غذایی پایین تری را ارائه می دهند. این رستوران ها بیشتر در مناطق توریستی قرار دارند و علی رقم قیمت بالا غذا را باکیفیتی پایین ارائه می دهند.

2- قبل از بازدید از جاذبه های توریستی بلیط تهیه کنید تا در صف های طولانی ورودی معطل نشوید. یکی از اشتباهاتی که گردشگران ایرانی انجام می دهند، تهیه بلیط از محل جاذبه است؛ این در صورتی است که بیشتر مکان های توریستی در اروپا دارای سایت هستند و می توانید بلیط الکترونیکی تهیه کنید.

3- از تورهای رایگان استفاده کنید. عموما برنامه های بازدید روزانه تور اروپا به دلیل تنوع جاذبه های توریستی این امکان را به گردشگران نمی دهد تا مدت زمان بیشتری را در به گشت و گذار در مکان مورد علاقه خود بپردازند. بنابراین اگر دوست دارید بیشتر در خصوص یک جاذبه بدانید، بهتر است از تورهای رایگان شهری استفاده کنید.

4- امروزه سایت های مرجع بسیار خوبی برای مقایسه قیمت های هتل، رستوران ها، حمل و نقل و مراکز تفریحی وجود دارند. سایت هایی مانند تریپ ادوایزر می توانند به شما کمک کنند تا اطلاعات خوبی در رابطه با قیمت‌ها به‌دست آورید.

5- مدارک شناسایی خود را همراه داشته باشید. حتی اگر به همراه لیدر هستید، بهتر است مدارک شناسایی خود و شماره تلفن راهنمای تور را به همراه داشته باشید تا در صورت جا ماندن از تور بتوانید اقدامات مناسب را انجام دهید.

6- استفاده از اپلیکیشن های مترجم سفر و یا دفترچه هایی که در آن اصطلاحات کاربردی زبان محلی کشور مورد نظر شما باشند نیز توصیه می‌شود. این دفترچه یا اپلیکیشن ها به شما کمک می کند تا در هنگام خرید و یا سفارش غذا از رستوران با خیالی راحت تر به صحبت با مردم بپردازید.

7- از حمل و نقل عمومی استفاده کنید. به جز برخی از مسیرهای گردشگری، در بیشتر شهرهای اروپا می توانید از حمل و نقل عمومی مانند قطار، اتوبوس و پروازهای ارزان قیمت استفاده کنید.

بدترین ویژگی تورهای رایگان شهری چیست؟

نکات مهم سفر به اروپا

یکی از مهمترین مقاصد سفرهای خارجی ما ایرانی برای تعطیلات نوروز کشور ترکیه است. پرطرفدارترین شهرهای ترکیه که عموما با شروع تعطیلات نوروز تا آخر تابستان مورد توجه ما ایرانی هاست تور استانبول ، سفر به شهر وان ترکیه، تور آنتالیا و کوش آداسی می باشد. این شهرها دارای جذابیت های خاص خود هستند اما بهتر است قبل از سفر خود به نکات زیر توجه کنید:

1- هتل را با دقت انتخاب کنید. یکی از مشکلات مسافران ترکیه عدم آگاهی از خدمات هتلی است که تور آن را خریداری کردند. معمولا فروشنده تور به قوانین هتل و سطح ارائه خدمات آنها اشاره مختصری می کنند. پس بهتر است قبل از سفر به طور کامل در خصوص هتل مورد نظر خود اطلاعات لازم را کسب کنید. این مشکل بیشتر در زمان اوج حضور گردشگران در ترکیه رخ می دهد. چون بیشتر تورگردانان سعی می کنند برای پایین آوردن قیمت تور از هتلهای محلی استفاده کنند.

2- در تعطیلات نوروز گردشگران زیادی در کشور ترکیه حاضر هستند. بنابراین اگر دوست دارید با خیال راحت و در خلوت سفرکنید، بهتر است زمان خرید تور ترکیه خود را به بعد از تعطیلات نوروز موکول کنید.

3- یکی از مهمترین شهرهای ترکیه برای علاقه مندان به خرید شهر استانبول است. این شهر دارای مرکز خرید های متنوعی است که برخی از آنها برای خرید ارزان مناسب اند و برخی دیگر پاتوق علاقه مندان به خرید لباس از برندهای معروف هستند. اگر تور نوروز استانبول 98 را انتخاب کردید، بهتر است برای خرید سوغاتی از قبل، مراکز خرید مورد نظرتان را انتخاب کنید تا دچار کمبود زمان نشوید.

4- قبل از سفر به ترکیه برنامه خود را چک کنید. شما می توانید قبل از سفر از سایت های مختلف ایرانی و خارجی اطلاعات خوبی در خصوص جاذبه های توریستی، رستوران های مناسب و قیمت های آنها به دست آورید. این نکته می‌تواند پیشنهاد خوبی برای افرادی باشد که انفرادی سفر می کنند و دوست دارند هزینه سفر خود را کاهش بدهند.

5- چند کلمه و اصطلاح کاربردی ترکی استانبولی را یاد بگیرد. یادگیری اصطلاحات ترکی برگ برنده شما در سفر به ترکیه است. به‌خصوص اگر دوست دارید به صورت انفرادی به گشت و گذار در شهر بپردازید، خودتان خرید کنید و غذای مورد علاقه تان را سفارش دهید؛ بدون آنکه نیاز به کمک کسی داشته باشید.

بدترین ویژگی تورهای رایگان شهری چیست؟

همه‌ی ما از دوران کودکی تا به امروز خاطرات فراموش نشدنی از نوروز داریم چون همیشه تعطیلات نوروز برای ما سرشار از هیجان و خاطرات خوب است. وبسایت فاینداتور سعی کرده با چند توصیه ساده اما کاربردی به شما در برنامه ریزی بهتر سفر کمک کند تا آگاهانه سفر کنید و از سفر خود لذت ببرید. اگر تصمیم دارید برای نوروز تور مسافرتی انتخاب کنید، می توانید از بانک تورهای مسافرتی فاینداتور استفاده کنید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار