گوناگون

واکنش حزب الله لبنان در پی تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن

واکنش حزب الله لبنان در پی تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن را به‌شدت محکوم و اعلام کرد که این تجاوز تأثیری بر عزم و اراده ملت یمن برای تداوم مسیر حمایت از آرمان فلسطین نخواهد داشت.

 

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای حملات آمریکا و انگلیس به یمن را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه حزب الله آماده است: حزب الله تجاوز آشکار آمریکا و انگلیس به کشور برادر یمن و تعرض به امنیت، حاکمیت و مردم آزاده و شریف آن را که با تمام قدرت، شجاعت و مسئولیت در کنار مردم فلسطین و مقاومت دلیرانه آنها ایستاده و تمام تلاش خود را برای شکستن محاصره علیه غزه انجام دادند، به شدت محکوم می‌کند.

حزب الله در ادامه بیانیه خود افزود: تجاوز آمریکا به یمن بار دیگر نشان داد که آمریکا شریک کامل در فجایع و کشتارهای دشمن صهیونیستی در غزه و منطقه است. پس از این حمله بار دیگر ثابت شد که آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و ماشین کشتار و تخریب را در اختیارش قرار می‌دهد، بر تجاوز و جنایات آن سرپوش می‌گذارد و همه طرف‌ها در منطقه را که در مقابل رژیم اشغالگر ایستاده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند، مورد تهاجم قرار می‌دهد.

حزب الله در پایان بیانیه‌اش تأکید کرد: به یمن عزیز، ارتش ملی آن، مردم سرافرازش و رهبری بزرگوار این کشور درود می‌فرستیم و تأکید می‌کنیم که این تجاوز باعث تضعیف یمن نمی‌شود، بلکه بر قدرت، عزم و شجاعت آن برای مقاومت و دفاع از خود و ادامه مسیر حمایت از مردم فلسطین و باری رساندن به آرمان برحق و عادلانه آنها خواهد افزود.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار