گوناگون

درخواست لاپید برای دیدار با بایدن در نیویورک با محوریت ایران

درخواست لاپید برای دیدار با بایدن در نیویورک با محوریت ایران

پارسینه: یک رسانه اسرائیلی اعلام کرد، لائیر لاپید در نظر دارد در زمان حضورش در نیویورک با جو بایدن دیدار کند. این ملاقات احتمالا یک یا دو روز قبل از سخنرانی نخست‌وزیر اسرائیل در مجمع عمومی سازمان ملل صورت خواهد گرفت.

بامداد روز یکشنبه، رسانه‌های اسرائیلی نوشتند​​ یائیر لاپید ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی قصد دارد روز ۲۰ سپتامبر، درست در همان روزی که « جو بایدن » رئیس‌جمهور آمریکا، قرار است در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با او دیدار و درباره توافق احتمالی با ایران گفت‌وگو کند.

بنا بر اعلام کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی یائیر لاپید امیدوار است در تاریخ ۲۰ سپتامبر، روزی که قرار است بایدن در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کند، با وی دیدار داشته باشد.

این دیدار احتمالا یک یا دو روز قبل از سخنرانی نخست وزیر اسرائیل در مجمع عمومی خواهد بود."جروزالم پست" به نقل از چند "منبع مطلع" می‌نویسد، به رغم پیشرفت‌های اخیر در مذاکرات ایران و غرب، لاپید هنوز نتوانسته با رئیس‌جمهور آمریکا تلفنی صحبت کند. کاخ سفید در ابتدا عنوان کرده بود بایدن در تعطیلات تابستانی بسر می‌برد، اما رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه به واشنگتن بازگشت.

به نوشته "جروزالم پست" دفتر لاپید از اظهار نظر در مورد تماس تلفنی یا دیدار احتمالی نخست‌وزیر اسرائیل با رئیس‌جمهور آمریکا خودداری کرده است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار