گوناگون

روز ملی اخراج نظامیان آمریکایی از بحرین

روز ملی اخراج نظامیان آمریکایی از بحرین

پارسینه: مرکز اطلاع رسانی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در روز ملی اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور(نخستین جمعه ماه مبارک رمضان) یک پویش رسانه ای به راه انداخت.

مرکز اطلاع رسانی ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین یک پویش رسانه ای در شبکه های مجازی به مناسبت روز ملی برچیدن پایگاه آمریکا از بحرین به راه انداخته است.

مرکز اطلاع رسانی ائتلاف مذکور اعلام کرد: در این پویش، درخواست اخراج نظامیان آمریکایی از بحرین که حاکمیت و استقلال این کشور را خدشه دار کرده و از رژیم دیکتاتور آل خلیفه در عرصه های سیاسی و امنیتی و جنایات آن علیه ملت بحرین حمایت می کند مطرح شده است.

این مرکز تاکید کرد: حضور نظامیان آمریکایی در بحرین تضمین کننده تداوم غارت ثروت های ملت بحرین و بازی کردن با سرنوشت آنها به شمار می رود.

مرکز اطلاع رسانی ائتلاف مذکور اعلام کرد: حضور نظامیان آمریکایی در منطقه هم زیستی مسالمت آمیز میان ملتها را تهدید می کند و اخراج آنها پیروزی برای تمام ملت های مظلوم به شمار می رود.

پیش از این ائتلاف ۱۴ فوریه با صدور بیانیه ای از مردم بحرین خواسته بود تا در فعالیت های نخستین جمعه ماه مبارک رمضان (روز ملی اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور) مشارکت داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار