گوناگون

ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان را محکوم کرد

ونزوئلا حمله تروریستی زاهدان را محکوم کرد

پارسینه: دولت جمهوری ونزوئلا در پیامی حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم و با بازماندگان قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا حمله تروریستی به اتوبوس حامل اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان را که به مرگ ۲۷ نفر و مجروح شدن ۲۱ منجر شده است شدیداً محکوم کرد.

در بیانیه وزارت خارجه ونزوئلا آمده است: جمهوری بولیواری ونزوئلا چنین اقدامات خشونت باری که با هدف ایجاد ارعاب و وحشت در میان مردم صورت می‌گیرد را به شدت محکوم می‌کند و همچنین گروه‌های تروریستی و پدیده تروریسم در اشکال و مظاهر متعدد آن را مورد نکوهش قرار می‌دهد.

در ادامه این پیام تاکید شده است: نیت اصلی حامیان تروریسم از بین بردن اراده و عزم ملت و دولت ایران در تقویت روند توسعه این کشور است. دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا مراتب تأثر و همدردی عمیق خود را نسبت به جمهوری اسلامی ایران، مردم و خانواده‌های قربانیان این اقدام تروریستی ابراز داشته و بر همبستگی و برادری خود در زمان بروز چنین حوادث ناگواری تأکید می‌ورزد.

در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیرو‌های سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان ۲۷ تن به شهادت رسیدند و ۱۳ تن دیگر نیز زخمی شدند. گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار