گوناگون

زنان مسن طعمه این دو جوان

پارسینه: رييس کلانتري 120 سيد خندان گفت: سارقاني که با زدن نقاب به کيف قاپي و زورگيري از زنان مسن مي‌پرداختند، توسط پليس فاتب دستگير شدند.

سرگرد حسن نورآبادي در تشريح بيشتر خبر فوق گفت: در پي چندين فقره شکايت کيف قاپي از زنان مسن توسط دو جوان که صورتشان را با نقاب مي‌پوشانند، دستگيري آنان در الويت معاونت عمليات اين يگان قرار گرفت.

رييس کلانتري 120 سيد خندان اذعان داشت: در پي اين موضوع ماموران تخصصي اين کلانتري در حين گشت زني هدفمند توانستند در خيابان شريعتي به موتور سيکلتي که پلاک خود را توسط کارتن پوشانده مشکوک شوند و آن را مورد تعقيب نامحسوس قرار دهند.

اين مقام مسئول انتظامي در ادامه ابراز داشت: مظنونين پس از طي مسافتي در گوشه‌اي توقف کرده و با زدن نقاب قصد اقدام کيف قاپي از زن مسن را داشتند که ماموران با آمادگي کامل موتورسيکلت را متوقف ساختند.

وي افزود: به دنبال اين موضوع متهمان از موتورسيکلت پياده شده و ترک نشين به در آوردن چاقو و حمله به سوي ماموران توانست با توجه به اذحام جمعيت از محل بگريزد.
سرگرد حسن نورآبادي ادامه داد: در اين راستا ماموران بلافاصله راکب را دستگير کرده و توانستند با تعقيب چند دقيقه‌اي متهم فراري را نيز در کوچه ذکائي با شليک يک تير هوايي دستگير کنند.

رييس کلانتري 120 سيد خندان اظهار داشت: ماموران در بازرسي بدني از متهم فراري توانستند يک اسپري اشک‌ آور کشف و ضبط کنند و در نهايت هموطنان نيز چاقو و نقاب متهم را که در بين راه بر زمين انداخته بود جمع ‌‌آوري کرده و تحويل ماموران دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار