گوناگون

شهادت یک سرباز وظیفه در درگیری با اشرار مسلح

شهادت یک سرباز وظیفه در درگیری با اشرار مسلح

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری ماموران یگان تکاوری رودبار جنوب با اشرار مسلح خبر داد و گفت: طی این درگیری یک نفراز اشرار سابقه‌دار به هلاکت رسید.

پارسینه: سردار "فرشید" اظهار داشت: صبح امروز بیست و چهارم اسفند ماه ماموران یگان تکاوری 115 زهکلوت رودبار جنوب از توابع کرمان هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست دادند.

وی افزود:  پس از دستور ایست ماموران یگان تکاوری خودرو اقدام به تیر اندازی نموده و طی این درگیری سرباز وظیفه "یونس محمدی" به شهادت رسید و سرباز وظیفه "امید رضا دستجردی" از ناحیه دست و پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام ارشد پلیس با بیان اینکه در این درگیری یکی اشرار سابقه دار به هلاکت رسید و یکی دیگر از اشرار مسلج دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد گفت: ماموران جان بر کف پلیس تمام توان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم فدا خواهند کرد.

سردار "فرشید" با اشاره به سابقه شرارت و نا امنی، گروگانگیری و حمل مسلحانه مواد مخدر شرور به هلاکت رسیده در منطقه جنوب شرق کشور بیان داشت: دو قبضه سلاح جنگی کلاشنیکف و مقادیری مهمات از اشرار کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید گرانقدر شهید"یونس محمدی" به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر(عج) و خانواده داغدارش و با اشاره به این که حال همرزم مصدوم بستری در بیمارستان مساعد است گفت: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار