گوناگون

سرنوشت زنی که شوهرش از طبقه چهارم سقوط کرد، به کجا رسید؟

سرنوشت زنی که شوهرش از طبقه چهارم سقوط کرد، به کجا رسید؟

زنی که مظنون به همسرکشی بود، با بررسی مدارک موجود از این اتهام تبرئه شد.

پارسینه: سقوط مرگبار مردی از تراس طبقه چهارم باعث شد همسرش به عنوان مظنون به قتل تحت بازجویی قرار بگیرد اما در نهایت بی‌گناهی او ثابت شد.

ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه دوم اسفند امسال ماموران پلیس از طریق همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران از سقوط مردی در غرب پایتخت مطلع شدند و در محل گزارش‌شده حضور یافتند. آنها با پیکر مردی ۴۵ساله روبه‌رو شدند که از تراس خانه‌اش در طبقه چهارم ساختمانی پایین افتاده بود. مرد زخمی به وسیله اورژانس به بیمارستان انتقال یافت اما در آنجا فوت شد.

بعد از فوت مرد میانسال، کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند و با تحقیقاتی که انجام دادند پی بردند این مرد با همسرش اختلاف و درگیری‌های خانوادگی داشته است. همسر متوفی به ماموران گفت: زمان حادثه من و شوهرم با هم دعوا کردیم و من با حالت قهر خانه را ترک کردم. وقتی بیرون آمدم، تصمیم گرفتم نزد خانواده‌ام بروم؛ اما ناگهان صدای شدیدی توجهم را جلب کرد. وقتی صدا را شنیدم برگشتم و فهمیدم شوهرم سقوط کرده است.

اگرچه زن جوان در ابتدا مورد ظن قرار گرفت اما با بازبینی تصاویر دوربین‌ها و تحقیق از همسایه معلوم شد او راست می‌گوید و هنگام وقوع حادثه خارج از آپارتمان بوده است. به این ترتیب این زن از اتهام قتل تبرئه و معلوم شد مرد بعد از دعوا با همسرش عصبانی شده و به سمت تراس خانه‌اش رفته و احتمالاً قصد داشته همسرش را از بالکن مخاطب قرار دهد اما تعادلش را از دست داده و پرت شده است.

منبع: اعتماد آنلاین

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار