گوناگون

سقوط مرگبار دختر ۱۶ ساله از پنجره سوئیت شیطانی+ عکس

سقوط مرگبار دختر ۱۶ ساله از پنجره سوئیت شیطانی+ عکس

۲ پسر جوان پیکر نیمه‌جان دختر نوجوانی را روی دست به بیمارستان رساندند و گریختند اما دختر ساعاتی بعد جان باخت.

پارسینه: حدود ساعت ۴ بامداد سوم بهمن ۲ پسر جوان پیکر نیمه‌جان دختری را که برخی از استخوان‌هایش نیز شکسته بود، با کمک یکدیگر روی دست گرفتند و با زحمت زیاد به درمانگاه فدک رساندند اما آنها لحظاتی بعد در حالی از مرکز درمانی گریختند که دختر مذکور به دلیل شدت وخامت حالش به بیمارستان رضوی منتقل شد اما طولی نکشید که مرگ دختر جوان در بی‌سیم‌های پلیس پیچید و بدین ترتیب گروهی از ماموران کلانتری معراج مشهد با هدایت سرگرد فعال (رئیس کلانتری) عازم مرکز درمانی شدند و به تحقیق دراین باره پرداختند.

عقربه های ساعت حدود ۱۴ بعدازظهر را نشان می داد که مراتب به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش شد و قاضی دکتر صادق صفری نیز تحقیقات قضایی را آغاز کرد. بررسی دوربین‌های مداربسته در مرکز درمانی فدک هویت دو پسر جوان را فاش کرد که دختر مذکور را روی دست گرفته بودند.

هنوز چند ساعت از این ماجرا سپری نشده بود که نیروی انتظامی فرهاد را در بولوار شاهنامه به دام انداختند و تلاش‌ها برای دستگیری رضا، جوان دیگر همراه وی، ادامه یافت تا اینکه روز گذشته رضا نیز خود را به کلانتری معرفی کرد و تحت بازجویی قرار گرفت.

وی گفت: من با دختری به نام مهشید ارتباط عاشقانه داشتم که دوست دختری به نام شیرین بود. شیرین از دوست‌پسر قبلی خود جدا شده و به همین خاطر تألمات روحی داشت ولی با یکی از دوستان من به نام فرهاد ارتباط داشت.

5981678

 

روز حادثه من و فرهاد تصمیم گرفتیم ساعاتی را با دوستانمان بگذرانیم. اینگونه بود که هر ۴ نفر به یک کافه زیرزمینی رفتیم و قلیان کشیدیم. حدود یک ساعت بعد مهشید از من خواست او را به منزلشان برسانم. من هم با موتورسیکلت او را رساندم و به کافه بازگشتم.

قبل از آن یک سوئیت را در طبقه دوم ساختمانی در حاشیه خیابان به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان اجار ه کردیم تا شب را دور هم باشیم. مقداری هم مشروبات الکلی به همراه داشتیم که کلید را از مالک ساختمان گرفتیم و بساط مشروب‌خوری را پهن کردیم اما چون شیرین به خاطر شکست عشقی قرص هم مصرف می‌کرد، ما سعی کردیم که نگذاریم او مشروب بیشتری بنوشد.

در یک لحظه او پنجره سوئیت را باز کرد. ابتدا فکر کردیم به خاطر مصرف مشروب حال جسمی خوبی ندارد ولی ناگهان خود را پایین انداخت و ما که وحشت زده بودیم سراسیمه به داخل خیابان رفتیم و او را روی دستمان گرفتیم و به مرکز درمانی بردیم.

روز گذشته هر دو متهم این پرونده (فرهاد و رضا) با دستور قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به محل وقوع این حادثه تلخ هدایت شدند و در حالی به تشریح جزئیات ماجرای «لانه کثیف» پرداختند که سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی مشهد) نیز حضور داشت.

پس از انجام تحقیقات میدانی، ۲ متهم مذکور برای بررسی‌های بیشتر درباره این ماجرای تاسفبار بازداشت شدند و مالک ساختمان نیز به شعبه ویژه قتل عمد احضار شد.

 

منبع: خراسان

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار