گوناگون

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، رئیس پلیس پیشگیری برتر سال۱۴۰۲ کشور

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، رئیس پلیس پیشگیری برتر سال1402 کشور

سرهنگ ستاد "علی قاسم پور" برابر ارزیابی صورت گرفته توسط‌پلیس پیشگیری فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس پلیس پیشگیری برتر سال 140‌2 کشور معرفی شد.

به گزارش پارسینه به نقل از پایگاه خبری پلیس، در حکم سرتیپ دوم پاسدار "علی مویدی خرم آبادی" رئیس پلیس پیشگیری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران آمده است:

برادر گرامی سرهنگ ستاد علی قاسم پور 

رئیس محترم پلیس پیشگیری فاتب

برقراری نظم و امنیت و تحقق اهداف فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر پایه تلاش‌ها و خدمات صادقانه و مخلصانه فرماندهان و مدیران ولایتمداری است که بدون هیچگونه چشم داشتی خود را وقف اعتلای اهداف متعالی نظام اسلامی نموده و از هیچ تلاش و تعهدی در این راستا دریغ نمی‌ورزند. بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده، به لطف خداوند متعال جناب عالی به عنوان رئیس پلیس پیشگیری برتر در سال 1402انتخاب گردیده اید. ضمن تهنیت اعیاد شعبانیه و عرض تبریک به شما و خانواده محترم، امیدوارم در ادامه روند خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری و نگهبانی از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پیروز باشید. از درگاه حضرت احدیت، موفقیت روز افزون شما را تحت توجهات حضرت ولی عصر عج و رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.

  رئیس پلیس پیشگیری فراجا

 سرتیپ دوم پاسدار  علی مویدی خرم آبادی

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار