گوناگون

صحنه دلخراش تنبیه بدنی دانش‌آموزان در بوشهر؛ مدیر متخلف عزل شد+ فیلم

اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از عزل مدیر مدرسه غیرانتفاعی البرز در خورموج پس از انتشار ویدئویی از برخورد خشونت آمیز با دانش آموزان خبر داد.

پارسینه:  اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: به اطلاع می‌رساند در پی پخش کلیپ تنبیه ‌بدنی  دانش‌ آموزان در یکی از دبستان‌های غیر دولتی در شهرستان دشتی در روز سه شنبه بلافاصله اتاق وضعیت در کل آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل و پس از بررسی‌ها و تحقیقات لازم و احراز صحت آن کلیپ، بلافاصله در کمترین زمان ممکن دستور لغو ابلاغ مدیر مدرسه مذکور صادر شد.

پرونده خاطی برای رسیدگی خارج از نوبت به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل و شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی جهت طی مراحل قانونی ارسال خواهد شد.

در همین حال مهدی مهرانگیر رئیس کل دادگستری استان بوشهر در گفت وگو با میزان درباره تصاویر منتشره از خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان یک مدرسه در شهرستان خورموج استان بوشهر، اظهار کرد: در شبکه‌های مجازی متاسفانه تصاویری از خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی البرز شهرستان خورموج استان بوشهر توسط مدیر موسسه منتشر شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: در همین راستا دستور دستگیری فردی که خشونت فیزیکی علیه دانش آموزان انجام داده بود صادر شد و در حال حاضر مدیر موسسه دستگیر شده است.

مهرانگیز اظهار کرد: دستور انجام تحقیقات اولیه و بازجویی صادر شد و با قاطعیت و شدت با این فرد برخورد می‌شود تا برای دیگران درس عبرت باشد.

 

منبع: اطلاعات

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    سه هزار میلیارد اختلاس هم کرده باشه ، اینطور با بچه رفتار نمی کنند !

  • خلیج فارس

    چند نکته در مورد آموزش و مدرسه و تغییر و تحول در آینده ؛
    ۱؛ آموزش و پرورش باید تصمیم بگیرد که پایه پبش دبستانی باشد یا نه ؟! اگر قرار هست که باشد ، پس پایه پیش دبستانی باید در مدرسه باشد و تحت نظر و آموزش و تدریس آموزش و پرورش باشد . متاسفانه پایه پیش دبستانی فقط هدر دادن پول و وقت والدین و دانش آموزان هست ، پایه پیش دبستانی هیچ کاربردی برای بچه ها ندارد ، حکم یک پیک نیک هست که بچه ها صبح می روند و ناهار می خورند و بازی می کنند و برمی گردند ، خانم معلم به خودش زحمت نمی دهد یک کتاب مذهبی در مورد امامان ، یا آموزش و آشنایی اعداد و حروف الفبا و شناخت رنگها را به بچه ها آموزش دهد . وقتی به پایه اول می رود ، تدریس و آموزش بر عهده معلم هست .
    ۲؛ تغییر و تحول در آموزش ، آموزش درس محور باید تغییر کند . دانش آموز به جای ۶ ساعت تدریس خسته کننده ، باید دروس خدمات اجتماعی ، دروس موسیقی و نقاشی و ورزش چند ساعته هم آموزش ببیند . یک یا دو ساعت کار در یک مزرعه یا گلخانه ، در یک طببعت و محیط زیست ، منابع طبیعی ، آشپزخانه ، آسایشگاه ، خدمات شهرداری ............. وقت خستگی و شیطنت و بیکاری ساعتی را از دانش آموز می گیرد .
    ۳؛ آموزش و پرورش ، نیاز به تحولات اساسی هست که سیستم درس محور ۶ ساعته جایش را به شیوه های آموزشی نوین دهد .

  • شیرین صفوی

    اعدام

  • ناشناس

    بعد از اطلاع رسانی بی بی سی اخبار شما دیگه رنگی نداره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار