گوناگون

میدان آزادی از فردا شب بسته می شود

میدان آزادی از فردا شب بسته می شود

شهروندان تهرانی برای تردد و عبور و مرور از محدوده میدان آزادی می‌بایست از محور‌های رینگ بیرونی میدان آزادی از جمله میدان فتح و تقاطع غیر همسطح جناح شیخ فضل الله نوری استفاده نمایند.

پارسینه:  شهردار منطقه ۹ از ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی غرب تهران در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با اشاره به محدودیت‌ها، ممنوعیت‌ها و مجموع تمهیدات ترافیکی اتخاذ شده. برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران، گفت. محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای در معابر منتهی به مسیر راهپیمایی در محور‌های آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی در شب شنبه بیست و یکم بهمن ماه. ۱۴۰۲ از ساعت ۲۳ تا پایان مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

 

شهردار منطقه ۹ بدین منظور اعلام کرد. طی هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس راهور از ساعت ۲۳ شب شنبه بیست و یکم بهمن ماه ۱۴۰۲ ورودی‌های جنوبی رینگ داخلی میدان آزادی و ورودی و خروجی خیابان‌های شهید نوری نیارکی، شهید دستغیب. هاشمی و دامپزشکی به بزرگراه آیت الله سعیدی و در بامداد روز ۲۲ بهمن ماه بزرگراه شهید لشگری از جنب فروشگاه رفاه و ورودی بزرگراه لشگری به رینگ بیرونی میدان آزادی تا پایان مراسم مسدود خواهد بود.

مرتضوی در ادامه گفت: شهروندان تهرانی برای تردد و عبور و مرور از محدوده میدان آزادی می‌بایست. از محور‌های رینگ بیرونی میدان آزادی از جمله میدان فتح و تقاطع غیر همسطح جناح شیخ فضل الله نوری استفاده نمایند.

این مقام مسئول در پایان افزود. ممنوعیت توقف کلیه وسایل نقلیه در حاشیه محور‌های آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی از ساعت ۲۲ شب. بیست شنبه بیست و یکم بهمن ماه تا پایان مراسم از جمله تمهیدات ترافیکی این رویداد به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است این محدودیت‌ها به صورت جدی و گسترده از طریق پیام رسان‌های اجتماعی رادیو تلویزیون و اکران بنر در محدوده خیابان آزادی و بزرگراه آیت الله سعیدی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

منبع: مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار