گوناگون

ورود به این جاده بدون زنجیرچرخ ممنوع است

ورود به این جاده بدون زنجیرچرخ ممنوع است

رئیس پلیس راه البرز گفت: ماموران پلیس راه در محورهای کوهستانی، خودروها را کنترل و در صورت همراه نداشتن زنجیر چرخ از ادامه مسیر جلوگیری می کنند.

پارسینه: سرهنگ پیمان کرمی روز شنبه هفتم بهمن ماه اظهار کرد: با توجه به بارش برف، باران و کاهش دما در محورهای مختلف این استان، همراه داشتن زنجیر چرخ به ویژه در جاده کرج - چالوس و طالقان الزامی است.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راه در محورهای کوهستانی، خودروها را کنترل و در صورت همراه نداشتن زنجیر چرخ از ادامه مسیر جلوگیری می کنند.

وی اضافه کرد: برخی رانندگان نیز بدون بررسی وضعیت زنجیر چرخ و لوازم ایمنی وارد محورهای کوهستانی می شوند که نقص زنجیر چرخ آنان را در ادامه مسیر گرفتار می‌کند.

کرمی گفت: برخی رانندگان با وجود همراه داشتن زنجیرچرخ، استفاده از آن را جدی نمی گیرند و حتی قادر به بستن آن نیز نیستند.

وی اضافه کرد: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده‌های البرز، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن مجهز کنند.

وی تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی گفت: تیم‌های گشت سیار، نامحسوس و پیاده پلیس راه و امدادگران هلال احمر، اورژانس و راهداران استان البرز در راه‌های این استان مستقر هستند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار