گوناگون

سه بازيگر ديگر «خنده‌بازار» هم راهي مناطق زلزله‌زده شدند

پارسینه: صبح روز سه‌شنبه ـ 24 مرداد ماه ـ سه تن ديگر از بازيگران «خنده بازار» راهي مناطق زلزله‌زده‌ي آذربايجان شدند.


فريد شب‌خيز ـ تهيه‌كننده برنامه «خنده بازار» ـ در گفت‌وگويي با خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا با اعلام خبر بالا، خاطرنشان كرد: يزدان فتوحي، ابراهيم شفيعي و محمدرضا خسروي سه بازيگر «خنده بازار» هستند كه براي ابراز همدردي با مردم زلزله‌زده‌ي آذربايجان، راهي اين منطقه شدند.

شب‌خيز همچنين يادآور شد: شهاب عباسي، كارگردان و بازيگر «خنده بازار» كه پدر و مادرش هم اهل شهر تبريز هستند، از همان ساعات اوليه‌ي پس از وقوع زلزله در آذربايجان حضور داشته است.

روز دوشنبه برنامه‌هاي زنده و پرمخاطب شبكه سه از جمله «ماه عسل» و «نود»، حضور كارگردان «خنده بازار» در مناطق زلزله‌زده را به تصوير كشيدند. همچنين پيام‌هاي تسليت بازيگران «خنده بازار» به تناوب از اين شبكه پخش شد.

ابراهيم شفيعي، يزدان فتوحي، كوروش معصومي، محمدرضا خسروي و حامد تهراني بازيگراني بودند كه پيام تسليت آنها از تلويزيون و لا به لاي برنامه «نود» پخش شد.

بر اساس اين گزارش ايسنا، پخش «خنده‌بازار» در یک شب بعد از زلزله، انتقاداتی را متوجه تلویزیون کرده بود که شبکه سه سیما سعی کرد با این اطلاع‌رسانی و اعلام تسلیت بازیگران «خنده بازار»، به انتقادها پاسخ دهد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    نوشدارو

  • زهرا

    پخش خنده بازار خیلی هم عیبی نداشت ولی این کار به صدا و سیما مربوط میشد و از اختیار کارگردان خنده بازارو عواملش خارج بود.
    به هر حال خنده بازاریا با این کارون نشون دادن که خیلی مرد هستن .

  • نغمه

    خدا قوت همتون .................!!!!
    چوناين اوضاع قمر در عقرب خيلي دلمون رو شاد كردن........!!!! از طرف طرفداراي پروپا قرصتون..........!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار