گوناگون

تصادف در جاده قدیم کرج با یک فوتی و ۴ مصدوم

پارسینه: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حادثه وقوع تصادف در جاده قدیم کرج خبر داد و افزود: در این حادثه ۴ نفر مصدوم و یک نفر فوت کرد.

سید جلال ملکی شامگاه چهارشنبه از وقوع یک مورد تصادف در جاده قدیم کرج خبر داد و افزود: این حادثه ساعت ۱۹:۱۵ عصر امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

ملکی افزود: عوامل آتش نشانی شهر قدس یا قلعه حسن خان نیز در محل حضور پیدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل وقوع حادثه مشاهده شد که یک سواری سمند با ۲ سرنشین به هنگام حرکت به سمت شمال به جنوب بلوار کرمان خودرو به دلایل نامشخصی از مسیر منحرف شده است گفت: این خودرو پس از عبور از جدول‌ها و بلوار میانی وارد لاین مخالف شده بود و با شدت با یک خودرو نیسان با ۲ سرنشین برخورد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: در پی وقوع این حادثه یک خودرو ۲۰۶ نیز با یک سرنشین خانم که راننده بود با خودرو سمند برخورد کرده و در مجموع ۵ نفر در این ۳ خودرو گرفتار و محبوس شده بودند که ماموران آتش نشانی عملیات نجات را آغاز کرده و با تجهیزاتی که در اختیار داشتند قطعات برخی از خودرو‌ها را برش دادند و هر ۵ سرنشین را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی بیان داشت: در این حادثه متاسفانه راننده نیسان که یک آقای ۴۵ ساله بود با تائید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود و ۴ نفر دیگر که ۲ خانم و ۲ آقا بودند توسط، عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی در ادامه بیان داشت: هنگام وقوع این حادثه ترافیک در ااین مسیر ایجاد شده بود که با حضور به موقع عوامل پلیس راهور مشکل ترافیک مرتفع و خودرو‌ها به محل امن منتقل شد و حوالی ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه نیز عملیات به پایان رسید، و ماموران صحنه حادثه تحویل عوامل آتش نشانی شهر قدس دادند و به ایستگاه خود مراجعت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار