گوناگون

پیام ویژه تلگرامی رئیس کمیته امداد به مردم + فیلم

پارسینه: رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه زمانی مردم به ما کمک بیشتر می‌کنند که به ما اعتماد بیشتری داشته باشند، گفت: سعی ما این است که اعتماد مردم را بیشتر جلب کنیم، ضمن اینکه کار کمیته امداد نباید دولتی باشد.

تحریریه پارسینه: پرویز فتاح در گفتگو با پارسینه با ارائه یک پیام تصویری به مخاطبان میلیونی کانال تلگرامی پارسینه، گفت خوشحال می‌شوم که مردم عزیز ما نسبت به احوال هموطنان خود حساس هستند. باید قدر مردم را بدانیم حتی اقشار کم درآمد نیز نسبت به احوال دیگر هموطنان حساس‌اند. به عنوان مثال نسبت به حفظ آبرو و عزت کمک می‌کنند و واقعا مردم سنگ تمام می گذارند. این نشان می دهد ظرفیت مردم برای کمک به اقشار کم درآمد بسیار بالاست.

فتاح خاطرنشان کرد: ما باید اعتماد مردم را بیشتر جلب و صادقانه خدمت کنیم. آمار درست اعلام و شفاف عمل کنیم تا اعتماد مردم نیز بیشتر شود. رئیس کمیته امداد اذعان داشت: اشکال به ما دست اندرکاران برمی‌گردد، به مردم نمی توان ایراد گرفت. کاری که به اسم مردم است، با دست مردم نیز انجام می‌پذیرد.

او در ادامه گفت: کار کمیته امداد نباید دولتی باشد، از یک دست از مردم می گیرد و از دست دیگر به مردم بپردازد. فتاح با تاکید بر اینکه زمانی مردم به ما کمک بیشتر می‌کنند که به ما اعتماد بیشتری داشته باشند، گفت: سعی ما این است که اعتماد مردم را بیشتر جلب کنیم.
برای مشاهده فیلم گفتگوی پرویز فتاح رئیس کمیته امداد به فایل ذیل مراجعه کنید:



ارسال نظر

  • ناشناس

    شما لیست دریافتی ماهیانه مدیران این کمیته در چند سال گذشته را فاش کنید تا مردم هم باور کنند شما نیکوکار هستید.

  • رضا

    سلام زمانیکه وزارت رفاه تشکیل میشد کمیته امدادبا هزاران لابی و دوز و کلک خود را از نظارت وزارت رفاه خارج کرد و اگر کار ما درست است بزارید ده ها ناظر ما را کنترل کند پس چه دلیلی بر اعتماد به این کمیته به اصطلاح امداد هست

  • ناشناس

    کمیته اول مشخص کنه این همه پول رو کجا خرج میکنه بعد از اعتماد مردم وکمک اونها حرف بزنه...

  • ناشناس

    کمیته اول مشخص کنه این همه پول رو کجا خرج میکنه بعد از اعتماد مردم وکمک اونها حرف بزنه...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار