گوناگون

تصادفی عجیب در تهران+عکس

تصادفی عجیب در تهران+عکس

پارسینه: تصادفی در بلوار کشاورز تهران رخ می‌دهد، بطوریکه هیچ کدام از خودروها نیز با یکدیگر برخوردی ندارند ولی هر دو خودرو آسیب می‌بینند.

هنگام رانندگی پشت موتور هستی که یکباره صدایی کشیده و خش دار موجی از نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. وقتی سر بر می‌گردانی لاستیکی را جلوتر از خودرواش می‌بینی که به سرعت با فاصله از جای اصلی خود در هوا معلق است و پس از طی کردن مسافتی با شدت به گلگیر یک خودروی ۲۰۶ در فاصله‌ای ۱۰۰ متری برخورد می‌کند و خودرو دچار آسیب می‌شود.
تصادفی عجیب در تهران+عکس

وقتی عابران و رانندگان دیگر با چشمان بهت زده بیشتر دقت می‌کنند متوجه جدا شدن لاستیک خودروی تاکسی سبز رنگی می‌شوند که با داشتن مسافر دچار جدا شدن لاستیک شده و لاستیک رها شده نیز با عبور از خودروهای دیگر به یک اتومبیل ۲۰۶ برخورد و گلگیر را دچار صدمه می‌کند.
تصادفی عجیب در تهران+عکس

راننده ۲۰۶ که از رانندگان دیگر بهت زده‌تر است، طی صحبت با راننده تاکسی سبز به مانند اینکه تصادف واقعی رخ داده است از او مطالبه بیمه و خسارت می‌کند، عابران و رانندگان نیز با ابرو کشیدن و تعجب از این حادثه، نظارگر تصادف عجیب هستند و هر کدام نظر کارشناسی خود را می‌دهند «احتمالاً پیچ‌های چرخ جلو محکم نبوده» «فکر کنم سیبک شکسته».
تصادفی عجیب در تهران+عکس
تصادفی عجیب در تهران+عکس
منبع: خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر

  • سبحان شاهمرادی اصولگرا

    احتمالا پیچ تایر ماشین سبز رنگ شل بوده است

  • شاعر قفس سرا

    لاستیک همقفس کجا در رفتی واسه خودت پاییز شد و فصل چرخیدن زمستون رفت و شد فصل لرزیدن
    تاکسی که فنی ماشینش رو رعایت نکرده مقصر خواهد بود خسارت هم از بیمه باید پرداخت شود این که دیگه ناراحتی نداره باز هم خوبه کسی آسیب ندیده و فقط به چرخ و گلگیر بوده ممکن بود این لاستیک به یک موتوری برخورد کنه و باعث خطرات جانی بشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار