گوناگون

قتل وحشیانه دختری به دست پدرش

پارسینه: دختر ایلامی به دست پدرش کشته شد.

ساعتی قبل یک دختر ۲۳ ساله اهل شهرستان مهران بر اثر اختلاف نظر با پدرش، با چند ضربه تبر به قتل رسید .

به گفته شاهدان عینی ، بعد از درگیری لفظی بین پدر و دختر و شدت گرفتن این درگیری در نهایت پدر به وسیله تبر، چند ضربه به ناحیه سر دختر ۲۳ ساله خود زده و او را به قتل رسانده است .

قاتل پس از این اتفاق، خود را به کلانتری محل معرفی کرده و هم اکنون در بازداشت پلیس است.جسد دختر به بیمارستان امام حسین(ع) مهران انتقال داده شده است.فرد قاتل کارمند یکی از ادارات شهرستان مهران در استان ایلام است .

ارسال نظر

  • ناشناس

    مطابق بر حکم قانون جزایی اسلام ،مجازات پدری که فرزند خود را بقتل برساند، دو سال حبس است.

  • ناشناس

    کارمند و تبر؟
    خیلی دور از همه

  • ناشناس

    یه سال تو شهر ما مردی زن و دخترش را با پره بیل کشت
    زده بود تو سر و گردنشون
    بعد هم یه چند سالی رفت زندان و آزاد شد همین

  • شیرین صفوی

    یعنی چی پدری که دخترشو بکشه به حکم جزای اسلامی دو سال حبسه از لحاظ حقوق انسانی فقط اعدام !!!!!!! قتل قتله پدر و غریبه و آشنا نداره !!!!

  • ناشناس

    به گزارش صدای زرند، شب گذشته یک درگیری خانوادگی در روستای بی بی حیات موجب ایجاد یک حادثه خونین و مرگبار شد، که مرگ سه نفر را در پی داشت.

    داماد که از اهالی استان سیستان و بلوچستان (شهرستان ایرانشهر) بوده است با خانواده همسر خود در مورد برگزاری مراسم عروسی و رفتنشان زیر یک سقف مشکل داشته است و مادر همسرش به دلیل مشکلاتی که بین آنان وجود داشته، خواهان طلاق دخترش و جدایی وی از دخترش بوده است.

    داماد که با این مشکل کنار نمی آید ضمن تهدید خانواده ی همسرش از آنان می خواهد مانع زندگی آنان نشوند.

    شب گذشته داماد با اسلحه شکاری وارد خانه همسرش در روستای بی بی حیات می شود و با ایجاد درگیری ابتدا مادر همسرش و سپس همسر خود را به قتل می رساند.

    داماد خانواده بعد از حضور مامورین انتظامی در محل وقتی عرصه را بر خود تنگ می بیند با شلیک یک گلوله خود را نیز می کشد تا پرونده ازدواج پسر ایرانشهری با دختر بی بی حیاتی با یک حادثه خونین و مرگبار به پایان برسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار