گوناگون

اعدام آخرین جنایتکار حادثه گلپایگان در ملأعام

اعدام آخرین جنایتکار حادثه گلپایگان در ملأعام

پارسینه: رئیس کل دادگستری استان اصفهان از صدور حکم آخرین جنایتکار حادثه گلپایگان و اعدام این مجرم در ملأعام خبر داد.

به گزارش پارسینه، احمد خسروی‌وفا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به درگیری مسلحانه سه سارق با ماموران انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: سه سارق مسلح در پی ‌درگیری با ماموران انتظامی در روز ششم دی ماه امسال دو نفر از ماموران نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان و دو نفر از مردم عادی را به شهادت رسانده و متواری شدند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: از سه نفر سارقی که برادر بودند یک نفر در حین درگیری کشته و با پی‌گیری ماموران نیروی انتظامی استان اصفهان در تاریخ 11 دی ماه امسال یکی دیگر از سارقان کشته و نفر سوم نیز دستگیر شد.

وی ادامه داد: تنها بازمانده این حادثه جنایتکارانه پس از دستگیری به مراجع قضایی ارجاع داده شد و پرونده با تلاش مراجع قضایی و هماهنگی دیوان‌عالی کشور به سرعت بررسی شد و صدور رای صورت گرفت، این سارق مسلح به عنوان محارب و مفسد فی ‌الارض شناخته و حکم اعدام وی صادر شد.

خسروی‌وفا اعلام کرد: به زودی حکم فرد مذکور در محل وقوع جنایت در گلپایگان و در ملأعام اجرا می‌شود.
منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • ناشناس

    ضمن تشکر از سرعت و قاطعیت مقامات قضائی در اعلام رای این مجرم . خواهشمندیم در تمام پرونده های دیگر نیز این سرعت و قاطعیت را اعمال فرمائید . مثال متجاوزینی که بعد از سالها اعدام میشوند . نمونه اعدام متجاوزین شیراز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار