گوناگون

مهلت دو هفته ای به داوطلبان احراز پست ریاست شورای شهر کیش

پارسینه: سخنگوی شورای شهر کیش از تعیین مهلت دو هفته ای به داوطلبان احراز پست ریاست شورای شهر کیش جهت ارائه طرح ها و برنامه های خود به اعضای شورای شهر خبر داد.

به گزارش پارسینه ،علی یونسی پور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا در مورد دستور جلسه اخیر اعضای شورای شهر و انتخاب ریاست این شورا گفت : دستور جلسه اخیر بررسی نقاط قوت و ضعف آیین نامه موجود بود ، مواردی مطرح شد و قرار است در جلسات بعدی در این زمینه گفت وگو و در صورت نیاز تغییراتی در آیین نامه لحاظ شود.

وی افزود : در این جلسه که با حضور 7 تن از اعضای شورای شهر در محل بخشداری تشکیل شد ، سید موسی حسینی به عنوان عضو البدل شورا و بجای رضا ایرانمنش (رییس مستعفی شورای شهر ) قسم یاد کرده و فعالیت خود را آغاز کرده اند .

یونسی پور در مورد انتخاب رییس شورای شهر گفت : در شرایط فعلی نایب رییس شورا ( اعتمادی ) کارها را پیگیری می کنند و هنوز کسی به عنوان رییس تعیین نشده است .

وی اظهار داشت : در این جلسه مقرر شد اعضایی که که توانایی پذیرش مسوولیت ریاست شورای شهر را دارند برنامه ها و طرح های خود را به شورا ارائه دهند ، هر طرحی که قوی و از چارچوب قانونی برخوردار و قابل اجرا باشد پذیرفته خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر زمان ارائه طرح از سوی داوطلبان احراز این پست را دو هفته اعلام کرد و گفت : طرح ها به دقت در جلسه ای توسط هیات رییسه سنی شورا و با حضور نایب رییس ، منشی و سخگنو بررسی می شود ، پس از گفت وگو با فرد مورد نظر و تایید طرح ، در جلسه ای مجزا با رای اعضا یک نفر به عنوان ریاست شورا انتخاب خواهد شد .

وی تصریح کرد ارائه راهکارهای مناسب برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به مردم مهمترین نکته طرح شده در این جلسه بود.

رضا ایرانمنش که ریاست شورای شهر کیش را بر عهده داشت اوایل خرداد ماه از سمت خود استعفا داد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار