گوناگون

بهترین تبلت های قلم دار بازار ایران کدامند؟

بهترین تبلت های قلم دار بازار ایران کدامند؟

بهترین تبلت های قلم دار باید عملکرد مناسبی را در یادداشت برداری و طراحی به شما بدهند. وقتی صحبت از انتخاب بهترین تبلت های قلم دار می شود، برندها و مدل های زیادی در پیش رو خواهید داشت که می توانید در میان آنها مدل مناسب را انتخاب کنید.

برندهایی همچون اپل، سامسونگ، مایکروسافت، هواوی و لنوو بهترین تبلت ها را تولید می کنند که می توانند در لیست ما قرار گیرند. ما مدل های زیادی از برندهای مختلف تولید کننده تبلت را بر اساس ویژگی ها، عملکرد، قیمت و کارایی مورد بررسی قرار داده ایم و در اینجا یک راهنمای خرید تبلت قلم دار را برای شما آماده کرده ایم که می تواند راهنمایی برای خرید شما باشد.

 Ipad Pro 12.9 2022، انتخابی مناسب برای ادیتورها

2

آیپد پرو 2022 دارای یک نمایشگر 120 هرتزی ProMotion است و از قلم لمسی Apple Pencil 2 نیز پشتیبانی می کند. صفحه نمایش با وضوح بالا و قلم لمسی روان این تبلت به شما امکان می دهد بهترین عملکرد را در یادداشت برداری و همچنین طراحی دیجیتال داشته باشید. ipad pro 2022 همچنین به تراشه قدرتمند M2 مجهز شده و دارای پردازنده گرافیکی 10 هسته ای است که از تعداد قابل توجهی از برنامه ها مانند Procreate، Notability و Goodnotes 6 پشتیبانی می کند.

سخت افزار قدرتمند ایپد پرو 2022 علاوه بر کارهای طراحی دیجیتال و یادداشت برداری، امکان استفاده برای پردازش های سنگین را نیز دارد. بنابراین شما می توانید از آن برای ویرایش حرفه ای ویدیو و حتی گیمینگ نیز استفاده کنید و اگر ادیتور حرفه ای هستید، ایپد پرو می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. سری پرو نسبت به سایر مدل های دیگر حرفه ای تر است و البته در مقایسه با قیمت ایپد ایفون سایر مدل ها نیز بالاتر است.

 

  • صفحه نمایش : 12.9 اینچ، 120 هرتز
  • رزولوشن : 2732 × 2048
  • پردازنده : Apple M2
  • شارژدهی : 9 تا 10 ساعت

Galaxy Tab S9 Ultra، بهترین تبلت قلم دار اندرویدی

اگر از کاربران اندروید هستید و می خواهید بهترین تبلت قلم دار داشته باشید، پیشنهاد ما به شما گلکسی Tab S9 Ultra است. تبلت سامسونگ Galaxy Tab S9 Ultra با صفحه نمایش 14.6 اینچ با نرخ رفرش 120 هرتز یک نمایشگر بزرگ و فوق العاده با کیفیت را برای طراحی با قلم در اختیار شما قرار می دهد. گلکسی تب اس 9 اولترا از نظر سخت عالی است و طراحی بسیار زیبایی نیز دارد و از همه مهم تر اینکه دارای قلم اختصاصی سامسونگ است که همراه تبلت عرضه می شود.

شایان ذکر است که Galaxy Tab S9 Ultra در میان تبلت های قلم دار سامسونگ بهترین مدل برای طراحی است و می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی ایپد باشد. البته باید متذکر شویم که گلکسی S9 Ultra اصلا ارزان نیست و در واقع قیمت آیپد پرو با قلم به صرفه تر است.

 

  • صفحه نمایش : 14.6 اینچ
  • رزولوشن : 2960 × 1848
  • پردازنده : Snapdragon 8 Gen 2
  • شارژدهی : 9 ساعت و 30 دقیقه

Surface Pro 9، بهترین تبلت قلم دار ویندوزی

تبلت Surface Pro 9 مدل بعدی است که به عنوان یکی از بهترین تبلت های قلم دار در اینجا معرفی می کنیم. سرفیس پرو 9 در دو مدل با پردازنده نسل دوازدهم اینتل و مدل 5G آن با پردازنده SQ3 عرضه می شود و از سیستم عامل ویندوز 11 نیز پشتیبانی می کند. آنچه باعث شده این تبلت در این لیست قرار گیرد، بهره گیری از یک صفحه نمایش 13 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز و پشتیبانی از sRGB است که آن را برای طراحی دیجیتال عالی کرده و با داشتن سرفیس پرو 9 نیازی به قلم لمسی برای طراحی نخواهید داشت.

دیگر ویژگی قابل ذکر در تبلت سرفیس پرو 9، سیستم عامل ویندوز است که قابلیت پشتیبانی از تمامی برنامه های ویندوزی را دارد و به عنوان لپ تاپ نیز می توانید از آن استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید که این تبلت قیمت بالایی دارد و با بودجه آن می توانید یک لپ تاپ با مشخصات سخت افزاری بهتر و قویتر را تهیه کنید.

  • صفحه نمایش : 13 اینچ
  • رزولوشن : 1920 × 2880
  • پردازنده : SQ3 – 12th intel Processor
  • شارژدهی : 15 ساعت

HUAWEI MatePad 11، تبلت قلم دار با بودجه مناسب

تبلت هواوی MatePad 11 بهترین انتخاب برای کسانی است که می خواهند یک تبلت قلم دار با کارایی بالا و بودجه مناسب داشته باشند. میت پد 11 از نظر فناوری عالی است، یک صفحه نمایش پر جنب و جوش 11 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و پشتیبانی از قلم لمسی، بهترین عملکرد را برای طراحی دیجیتال، پخش جریانی و گیمینگ برای شما فراهم می کند. عملکرد قلم لمسی M-Pencil بر روی صفحه نمایش این تبلت همتراز با Apple Pencil است که این یک ویژگی عالی است و MatePad 11 می توان یک رقیب ارزان قیمت برای ایپد باشد، البته صفحه نمایش LCD این تبلت وضوح تصویر نمایشگر OLED ایپد را ندارد.

  • صفحه نمایش : 11 اینچ
  • رزولوشن : 1600 × 2560
  • پردازنده : Snapdragon 870 5G
  • شارژدهی : بالای 10 ساعت

3

Galaxy Tab S6 Lite 2022، تبلت قلم دار سامسونگ ارزان قیمت

اگر از طرفداران سامسونگ هستید و می خواهید یک تبلت قلم دار سامسونگ با قیمت مناسب داشته باشید، پیشنهاد ما به شما Galaxy Tab S6 Lite است. این تبلت دارای طراحی جمع و جور است و از یک صفحه نمایش 10.4 اینچیTFT LCD  با رزولوشن تصویر 2000 × 1200 پیکسل بهره می برد که می تواند انتخاب مناسبی برای طراحی با بودجه کم است. گلکسی اس 6 لایت از نظر مشخصات سخت افزاری نیز عالی است و با بهره گیری از پردازنده Snapdragon 720G و گرافیک Adreno 618 عملکردی مناسب و قابل قبول را در طراحی دیجیتال، ادیت و حتی بازی نیز ارائه می دهد و به عنوان تبلت قلم دار ارزان قیمت سامسونگ گزینه ای ایدئال است.

  • صفحه نمایش : 10.4 اینچ
  • رزولوشن : 2000 × 1200
  • پردازنده : Snapdragon 720G
  • شارژدهی : حدود 7 ساعت

خرید تبلت قلم دار با قیمت مناسب در آترین کالا

در این مقاله پنج تا از بهترین تبلت های قلم دار از برندهای مختلف را معرفی کرده ایم که گزینه های مناسبی برای شما هستند. اما در نهایت انتخاب بهترین تبلت برای شما به میزان بودجه و همچنین انتظاری که از تبلت دارید، بستگی دارد. اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید، آیپد پرو 12.9 اینچ 2022 یا Galaxy Tab S9 Ultra گزینه های مناسبی هستند اما اگر به دنبال یک تبلت قلم دار با قیمت مناسب هستید تبلت هواوی میت پد 11 و یا تبلت شیائومی انتخاب بهینه تری خواهند بود. شایان ذکر است در فروشگاه اینترنتی آترین کالا مدل های مختلف تبلت قلم دار از برندهای متعبر با قیمت مناسب موجود است که شما می توانید با مراجعه به این فروشگاه و مقایسه مدل های موجود بهترین تبلت قلم دار را برای خود انتخاب و تهیه کنید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار