گوناگون

اسباب کشی هم آنلاین شد!

اسباب کشی هم آنلاین شد!

اسباب کشی در گذشته بصورت خانوادگی و دوستانه انجام میشد. درصورتی که نیاز به جابجایی و اسباب کشی داشتید با یک تماس با دوستان و آشنایان همه برای کمک به خط می شدند. اما هرچه زمان به جلو آمد این کمک ها کمرنگ تر شدند. بیشتر شدن تعداد اسباب کشی ها و بیشتر شدن درگیری افراد با کار و ترافیک را میتوان مهم ترین عوامل برای این مورد در نظر گرفت.

در سالهای گذشته و با ورود استارتاپ ها به بازار، شاهد آنلاین شدن خیلی از بازارها و در نتیجه آسان شدن امور هستیم. گرفتن تاکسی بصورت اینترنتی، سفارش آنلاین غذا، گرفتن بلیط سفر بصورت اینترنتی و حالا، خدمات اسباب کشی!

آنلاین شدن کسب و کارها مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آنها را نام میبریم.

  • استعلام قیمت آنلاین
  • پشتیبانی مناسب در صورت بروز مشکل
  • امکان ثبت سفارش در هر زمان و هر مکان
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری
  • ذخیره اطلاعات شما برای سفارش سریع مجدد
  • امکان جستجو در اینترنت برای تحقیق درمورد خدمات کسب و کار

2

اسباب کشی آنلاین و حل مشکلات

در ادامه آنلاین شدن کسب و کارها اسباب کشی هم آنلاین شده و دارای مزایای فوق العاده ای نسبت به اسباب کشی سنتی است. در کسب و کارهای اسباب کشی سنتی شما امکان استعلام قیمت آنلاین را ندارید، درصورت بروز مشکل پشتیبانی وجود نخواهد داشت، پس از انجام کار هزینه های گزافی تحت عنوان ناهار و انعام از شما دریافت می شود و ممکن است کارگران در حال حمل اثاثیه آسیب های غیر قابل جبرانی به اثاثیه شما وارد کنند. در ادامه شما در مقابل این آسیب ها هیچ راه شکایت و حبران خسارتی نخواهید داشت.

 

3

 

استعلام قیمت اسباب کشی

در کسب و کارهای اسباب کشی سنتی مشکل قیمت یکی از بزرگترین مشکلات ممکن بود. بشکلی که شما نمی توانستید به هیچ کدام از این کسب و کارها اعتماد کنید. شرکت های اسباب کشی سنتی قیمت اولیه را بسیار پایین ارائه می دهند و در ادامه و پس از انجام کار هزینه های عجیبی به اسم انعام و هزینه های وعده غذایی از شما دریافت می کنند. اما در شرکت های آنلاین اسباب کشی مانند نوبار این مشکل بطور کامل حل شده است و شما بصورت آنلاین می توانید استعلام قیمت اسباب کشی و باربری را دریافت کنید. قیمت های ارائه شده در این سایت کاملا ثابت و تضمینی هستند و می توانید با خیال راحت از هزینه نهایی اسباب کشی خود مطلع شوید. همچنین پس از پایان کار نیز پشتیبانی از شما ادامه خواهد داشت.

پشتیبانی مناسب از قبل تا بعد از اسباب کشی

پشتیبانی قبل، حین و بعد از اسباب کشی از مواردی است که شما در کسب و کارهای سنتی نخواهید دید. درصورتی که راننده وانت بار یا کامیون برای رسیدن به شما تاخیر داشته باشد یا اگر حین اسباب کشی نیاز به تذکر به راننده یا کارگران داشته باشید یا پس از انجام کار متوجه کم شدن وسایل و اثاثیه بشوید یا آسیبی به وسایل شما وارد شود هیچگونه پشتیبانی برای شما وجود نخواهد داشت و کسی نیست که حین اسباب کشی در کنار شما باشد. اما در استارتاپ های اسباب کشی مانند نوبار پشتیبانی از یک روز قبل تا روز بعد از اسباب کشی با شما خواهد بود و درصورت بروز هرگونه مشکلی شما را همراهی خواهد کرد. درصورتی که نیاز به تذکر به راننده یا کارگران داشتید این کار از طریق پشتیبانی انجام خواهد شد و شما با راننده و کارگران بحثی نخواهید داشت. همچنین درصورتی که اثاثیه شما حین انجام کار دچار آسیب شده باشد براحتی و با اطلاع به پشتیبانی 24 ساعته، مشکل شما پیگیری خواهد شد. همچنین پس از پایان اسباب کشی نیز پشتیبانی از شما ادامه خواهد داشت.

امکان ثبت سفارش در هر زمان و مکان

از طریق سیستم استعلام هوشمند قیمت اسباب کشی براحتی می توانید حتی در شلوغ ترین روزتان در کمتر از 2 دقیقه سفارش خود را ثبت کنید. قیمتی که در این استعلام اعلام می شود ثابت است. شما براحتی می توانید در هر زمان از شبانه روز استعلام هوشمند قیمت اسباب کشی را داشته باشید  و درصورتی که خدمات از همه نظر برای شما مناسب بود سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش ادامه روند بصورت خودکار برای شما انجام خواهد شد و کارشناسان با شما در تماس خواهند بود.

 

بیمه اسباب کشی

برای اولین بار در ایران این امکان وجود دارد که اثاثیه خود را بیمه اسباب کشی کنید. این بیمه با توجه به قیمت اثاثیه شما خواهد بود و درصورت درخواست شما ثبت خواهد شد و شما را از آسیب های احتمالی در آینده مصون نگه می دارد. در کسب و کارهای سنتی بیمه و پشتیبانی اثاثیه وجود نداشت و درصورت بروز هرگونه آسیب نه راننده و کارگر و نه شرکت اسباب کشی برای شما جبران خسارت نداشتند.

کارگران و راننده های آموزش دیده برای اسباب کشی

در شرکت های سنتی اسباب کشی کارگران و راننده ها برای اسباب کشی آموزش دیده نبودند و اغلب پس از ثبت سفارش راننده به همراه ماشین به نزدیکی یکی از میادین مبدا شما میرفت و از کارگرانی که در کوچه و خیابان های اطراف بودند جمع آوری و برای حمل اثاثیه شما می آورد و در نتیجه هیچگونه آموزش و پاسخگویی وجود نداشت. اما در استارتاپ های اسباب کشی همانند نوبار تمامی کارگران و راننده ها آموزش دیده و حرفه ای در حمل بار هستند. همچنین وجود پشتیبانی 24 ساعته و بیمه اسباب کشی موجب دلگرمی شما خواهد بود.

بهترین سامانه اسباب کشی

برندهای معتبر زیادی خدمات اسباب کشی را بصورت آنلاین ارائه می دهند. اما تنها شرکتی که بصورت اختصاصی و حرفه ای فقط اسباب کشی را پوشش می دهد نوبار است. این تمرکز کامل بر روی اسباب کشی باعث بالا رفتن کیفیت ارائه خدمات و پشتیبانی می شود. همچنین رانندگان و کارگران نوبار بر خلاف شرکت های دیگر دارای قرارداد با نوبار و بصورت کامل آموزش دیده هستند. قیمت ارائه شده توسط نوبار تضمینی و ثابت است و پس از انجام کار، رانندگان و کارگران نوبار از شما درخواست انعام و هزینه هایی مانند وعده غذایی و سایر نخواهند کرد.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار