گوناگون

صادرات تانک های آمریکایی توسط دولت ترکیه+ فیلم

صادرات تانک های آمریکایی توسط دولت ترکیه+ فیلم

شرکت دفاعی روکتسان ترکیه اعلام کرد با همکاری ارتش ترکیه آزمایشات میدانی برجک رزمی MZK بروی تانک های M60A3 را با موفقیت به پایان رسانده است.

اقتصاد ایران نوشت: شرکت دفاعی روکتسان ترکیه اعلام کرد با همکاری ارتش ترکیه آزمایشات میدانی برجک رزمی MZK  بروی تانک های M60A3 را با موفقیت به پایان رسانده است.

ترکیه قرار است حدود ۶۰۰ دستگاه تانک های M60A3 خود را با اضافه کردن برجک MZK به علاوه ارتقا تکمیلی (ارتقا سطح حفاظتی بدنه، بروزرسانی سیستم کنترل آتش، ارتقا سیستم ارتباطی‌، افزودن دفاع فعال و…) بروز رسانی کند.

علاوه بر برنامه داخلی ، ترکیه برنامه دارد این برجک رزمی را نیز به مشتریان خارجی صادر کند. زیرا می‌توان برجک MZK را بر روی طیف گسترده‌ای از تانک های از رده خارج شرقی و غربی نصب کرد.

ارسال نظر

  • ابراهیم

    ایران با اینکارش داره تیشه به ریشه خودش میزنه ما مردم آزربایجان هنوز ظلم وستم و وحشی گری ارامنه رو فراموش نکردیم مردم ارومیه سلماس نقده ظلمی که این داشناکهای ارامنه در حق مردمی که بهشون پناه داده بودن رو فراموش نکردن اونوقت مرکز سیاسی وحکومت ما بدون توجه به تاریخ جنایات این ارامنه در منطقه ما داره دست دوستی به دشمن سرزمینمان میده وانتظار هم داره که حمایت بشه ما مردم آزربایجان قوین این رابطه را محکوم میکنیم وانزجار خودمون رو اعلام میکنیم واعلام میکنیم در این رابطه حق را به آزرباجان شمالی میدیم ننگ مان باد با این توافق ننگمان باد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار