گوناگون

علت عجیب اخراج این زن از هواپیما خبر ساز شد!

علت عجیب اخراج این زن از هواپیما خبر ساز شد!

یک زن بریتانیایی به دلیل عجیبی از سوی خدمه هواپیما از کابین اخراج شد و دیگر اجازه سوار شدن پیدا نکرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از مهر؛ یک زن بریتانیایی به دلیل عجیبی از سوی خدمه هواپیما از کابین اخراج شد و دیگر اجازه سوار شدن پیدا نکرد.

روزنامه میرور در خبری اعلام کرد، این زن که جوانا شوی نام دارد، به دلیل استفاده مکرر و متوالی از دستشویی هواپیما پیش از آغاز پرواز، از سوی مهمانداران از هواپیما اخراج شد.

به گفته جوانا، او در پرواز هواپیمایی وست جت که از مبداء مکزیک آماده پرواز بود حضور داشت که دچار معده‌درد شد و مجبور شد چند بار پشت سر هم وارد دستشویی شود.

مهمانداران هواپیما که متوجه این اتفاق شده بودند، فوراً او را به بیرون هواپیما راهنمایی و اعلام کردند چون او علائم بیماری دارد نمی‌تواند این سفر را انجام دهد.

او گفت: مهمانداران مرا به‌سرعت به پایین پلکان هواپیما بردند به نحوی که حتی نتوانستم کیف دستی خود را از همسفرانم بگیرم برای همین حتی نتوانستم به هتل برگردم.

جوانا ادامه داد: بارها به مهمانداران گفتم حالم بهتر شده است اما آنها اصرار به اخراجم از هواپیما داشتند و حتی شرکت هواپیمایی بلیت جایگزینی برایم صادر نکرده است.

شرکت هواپیمایی هم بعد از انتشار این خبر در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ضمن عذرخواهی از مسافر مذکور اعلام کرد، این کار مهمانداران برای حفظ سلامت او و تامین آرامش سایر مسافران بوده است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار