گوناگون

روایت فارن پالیسی از تصمیم جدید آمریکا در قبال سوریه

روایت فارن پالیسی از تصمیم جدید آمریکا در قبال سوریه

یک رسانه آمریکایی به نقل از منابع آگاه فاش کرد که واشنگتن در حال برنامه‌ریزی برای خروج از سوریه است.

به گزارش پارسینه و به نقل از مهر؛ ، منابع آگاه امروز چهارشنبه فاش کردند که آمریکا در حال برنامه‌ ریزی برای خروج از سوریه است.

این نشریه به نقل از مقامات آمریکایی خبر داد: کاخ سفید دیگر اهمیتی برای ماموریت آمریکا در سوریه قائل نیست. کاخ سفید ماموریت نیروهای آمریکایی در سوریه را غیرضروری می‌ داند.

این گزارش اضافه کرد: بحث‌ هایی در واشنگتن درباره تاریخ خروج نیروهای آمریکایی از سوریه در جریان است؛ اما زمان آن تا کنون مشخص نشده است.

در گزارش مذکور آمده است: با بحران‌ های پیچیده منطقه‌ ای این مساله نباید مایه تعجب باشد که دولت جو بایدن در حال تجدیدنظر درباره اولویت‌ های نظامی خود در منطقه است.

نشریه فارن‌ پالیس اضافه کرد که این موضوع باید مایه نگرانی باشد که بررسی‌ های آمریکا ممکن است به خروج کامل نظامیان این کشور از سوریه منجر شود.

۴ منبع در وزارت دفاع و وزارت خارجه آمریکا به این نشریه گفتند که کاخ سفید دیگر علاقه‌ای به حفظ ماموریتی که آن را غیرضروری می‌ داند ندارد.

منابع مورد استناد فارن‌ پالیسی از «رایزنی‌ های فعال داخلی» در دولت بایدن برای تعیین چگونگی و زمان خروج نیروهای آمریکا از منطقه خبر داد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار