گوناگون

پیش بینی عجیب ترامپ درباره بایدن

 پیش بینی عجیب ترامپ درباره بایدن

دونالد ترامپ در پاسخ به سوالی درباره بایدن کنارع گیری بایدن از انتخابات گفت: بایدن قبل از شروع انتخابات از این رقابت کناره‌گیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا روز سه‌شنبه ابراز اطمینان کرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی این کشور از رقابت‌های انتخاباتی که امسال برگزار می‌شود، خارج می‌شود.

ترامپ که یکی از اعضای حزب جمهوریخواه نیز هست در پاسخ به سوال خبرنگار فاکس نیوز در این باره گفت: شخصاً اینطور فکر می‌کنم.

 این اولین بار نیست که ترامپ ورود بایدن به مرحله نهایی رقابت‌های انتخاباتی را زیر سوال می‌برد. او پیشتر گفته بود که ضعف جسمی و روحی بایدن به او اجازه نمی‌دهد در رقابت‌های انتخاباتی به خط پایان برسد.

دی‌سانتیس کناره‌گیری خود از رقابت‌های انتخاباتی را در فیلمی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) با نقل قولی از وینستون چرچیل، نخست‌وزیر پیشین انگلیس اعلام کرد.

 در همین زمینه، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، شامگاه یکشنبه، دو روز مانده به انتخابات مقدماتی در نیوهمپشایر، از رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری و از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت کرد.

دو روز پیش نیز تیم اسکات، سناتور آمریکایی که از رقابت‌های ریاست جمهوری انصراف داد، حمایت خود را از دونالد ترامپ اعلام کرد و ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از تعلیق مبارزات انتخاباتی خود برای انتخابات ۲۰۲۴ خبر داد.

در همان روز، آسا هاچینسون، فرماندار ایالت آرکانزاس آمریکا اعلام کرد که با توجه به پیروزی ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه در آیووا، تصمیم گرفته است از رقابت‌های ریاست جمهوری کناره گیری کند.

دانا برزیل، رئیس سابق حزب دموکرات نیز در این خصوص اعلام کرد که مسیر برای دونالد ترامپ برای کسب نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آسان است و احتمالا او رقیب بایدن در انتخابات است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار