گوناگون

ادامه گستاخی های سران و مسئولان رده بالای اقلیم کردستان

ادامه گستاخی های سران و مسئولان رده بالای اقلیم کردستان

استاندار اربیل حامی گروهک های تروریست و تجزیه طلب کردی، بار دیگر به جمهوری اسلامی هتاکی کرد.

بولتن نیوز نوشت: ساعاتی پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر موساد که منجر به هلاکت پیشرو مجید آقا معروف به پیشرو دزه یی شد، استاندار اربیل، در جمع خبرنگاران اقلیم کردستان اعلام کرد حمله سپاه به مقر موساد یک حمله تروریستی بوده است!

به گزارش بولتن نیوز، استاندار گستاخ اربیل در ادامه بیانیه ای صادر کرد و مردم را تحریک به حضور در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در اربیل و سر دادن شعارهای ضد ایرانی کرد.

علاوه بر این شنیده ها حاکی از آن است که جمعی از تروریست های ضد ایرانی مستقر در اقلیم کردستان(عناصرگروهک های تروریست و تجزیه طلب کردی) در پوشش شهروندان ناراضی اقلیم کردستان، شعارهای ضد ایرانی سر داده و با رسانه های مختلف به زبان فارسی گفت و گو کرده و به جمهوری اسلامی ایران هتاکی کردند.

هلاکت پیشرو دزه یی تاجر سرشناس کرد که به پیشرو مجید آقا هم مهشور بود و رابط موساد با رهبری اقلیم کردستان عراق محسوب می شد ضربه مهلکی به بارزانی ها بود و همین مسئله باعث خشم و عصبانیت سرکردگان حکومت منطقه ای اقلیم کردستان عراق شد.

پیش از این نیز شاهد گستاخی های استاندار اربیل ( امید خوشناو) بوده ایم و اگر بار اول تذکر جدی به او داده می شد، امروز شاهد تکرار اهانت های وی نبودیم.

زمانیکه استاندار اربیل در نشست استانداران استان های مرزی ایران و اقلیم کردستان در خردادماه سالجری و در دیدار با وزیر کشورمان، از پرجم جعلی کردستان بزرگ استفاده کرده بود و مدتهای زیادی در رسانه های گروهک های تجزیه طلب از این حرکت امید خوشناو، به عنوان تودهنی به جمهوری اسلامی یاد شد!

یا زمانیکه در مراسم استقبال از نچیروان بارزانی در مردادماه سال 1400، در فرودگاه مهرآباد، تیم تشریفات بجای پرچم عراق از پرچم جعلی اقلیم کردستان استفاده کرده بودند!

نتیجه اینکه،جمهوری اسلامی ایران نباید در مقابل سهل انگاری و بی توجهی به این نوع رفتارهای مغرضانه و تعمدی سرکردگان اقلیم کردستان، سکوت کند.

 

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار