گوناگون

ورود هارلی دیویدسون به بازار موتورهای برقی

ورود هارلی دیویدسون به بازار موتورهای برقی

هارلی که به تولید موتورهای غول پیکر شهره است این بار وارد بازار موتورهای برقی شد.

به گزارش اقتصاد ایران شرکت موتورسازی هارلی دیویسون به طور رسمی اعلام کرد که پروژه موتور برقی که از سال ۲۰۱۳ کلید خورده بود امسال به نتیجه رسید.

download-14-1024x683_11zon

محصول جدید هارلی در دو پلتفرم تولید شده است البته نکته قابل مهم در هارلی برقی جدید اینجاست که خیلی مفهوم شاسی در این موتورسیکلت خیلی معنی نشده است و تمام اجزا مانند باک روی یک پیکر بسیار معمولی نصب شده است.

download-13-1-1024x683_11zon

منبع قدرت این موتور سیکلت  باتری ۱۰.۵ کیلووات ساعتی برای ۱۲۱ مایل (۱۹۴ کیلومتر) سواری شهری با هر بار شارژ یا ۷۳ مایل (۱۱۷.۵ کیلومتر) با سرعت ثابت ۵۵ مایل در ساعت (۸۸.۵ کیلومتر در ساعت) در بزرگراه خوب محاسبه شده است. شارژ سریع سطح ۲ برای شارژ تا ۸۰ درصد ظرفیت در ۷۸ دقیقه پشتیبانی می شود.

download-4-2-1024x683_11zon

موتور ۸۴ اسب بخاری (۶۳ کیلووات) می تواند در عرض ۳.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۶۰ مایل بر ساعت برسد، ۱۹۴ پوند فوت (۲۶۳ نیوتن متر) گشتاور تولید می کند و حداکثر سرعت ۹۹ مایل در ساعت (~۱۶۰ کیلومتر در ساعت) را ارائه می دهد. چهار حالت سواری به علاوه تنظیم قدرت سفارشی نیز در دسترس هستند. یک صفحه نمایش رنگی ۴ اینچی اطلاعات سواری را ارائه می دهد و می تواند با گوشی هوشمندی که یک برنامه همراه را اجرا می کند برای مواردی مانند ناوبری، تاریخچه سواری، کمک های کنار جاده ای و برنامه ریزی تعمیر و نگهداری جفت شود.

download-3-2-683x1024_11zon

سبک سواری با شاهکار هارلی توسط یک رایزر فرمان ۶ اینچی “موقعیت بالاتر و عقب تر” پشتیبانی می شود. ارتفاع صندلی بدون بار ۳۱.۷۵ اینچ (۵۱ سانتی متر) است. ABS و کنترل کشش برای سر پیچ ها بهبود یافته اند و زوایای ناب ۵۵ درجه و ۵۰ درجه چپ و راست گزارش شده است. قدرت توقف توسط کالیپرهای برمبو تامین می شود.

موتور هارلی دارای یک چرخ جلوی ۱۹ اینچی است که در یک تایر ۱۲۰/۷۰Z Dunlop Roadsmart IV مجهز شده است و یک چرخ ۱۷ اینچی در پشت آن با سایز ۱۸۰/۵۵Z از لاستیک شرکت Dunlop است.

download-2-2-1024x683_11zon

مواد سازنده این شاهکار امریکایی از جمله روکش‌های رادیاتور و جعبه‌های سیم‌کشی ساخته شده از پلاستیک‌های اقیانوسی (تورهای ماهیگیری دور ریخته شده است)، گلگیرهای ساخته شده از کامپوزیت زیستی کنف، و صندلی‌هایی که از چرم یا وینیل برای نفت اجتناب می‌کنند، شروع به کار کردند. سیلیکون رایگان و قابل بازیافت

2024_S2MH_Red_00000-1024x614_11zon

شرکت محبوب امریکایی توصیه می‌کند که تمام عاشقان موتورسواری باید یکبار با این موتور سفر را تجریه کنند. امروز همه نمایندگی‌های ایالات متحده و کانادا موجودی این محصول را دارند، با برچسب قیمت ۱۵۹۹۹ دلار آمریکا / ۲۱۹۹۹ دلار کانادا این موتور عرضه می شودیعنی چیزی حدود ۸۰۰ میلیون تومان . خبر بد برای کشورهای دیگر جهان این است که باید تا سال دیگر برای خرید این موتورسیکلت صبر کنند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار