گوناگون

شمس‌الدین حسینی تذکر داد، محمدباقر قالیباف مقرر کرد:

بررسی وضعیت محصولات کشاورزی در صحن مجلس به عنوان مساله فوری و روز کشور+ فیلم

نماینده شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس‌آباد در خلال رسیدگی به احکام لایحه بودجه؛ با اشاره به شرایط بغرنج محصولات کشاورزی از جمله؛ مرکبات، برنج و جای؛ به وزارت جهادکشاورزی تذکر داد.

پارسینه:  شمس‌الدین حسینی با نامناسب عنوان کردن شرایط باغداران مرکبات از عدم فروش محصولات آن‌ها ابراز نگرانی نموده و خواستار تذکر جدی به وزارت جهادکشاورزی شد.

وی ضمن ابراز ناخرسندی از استمرار مشکلات در حوزه چای خواستار صدور دستور بررسی و رفع موانع اعطای سرمایه در گردش به فعالان صنعت چای شد.

 در ادامه قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به تذکر حسینی مقرر کرد که رسیدگی به مسایل حوزه کشاورزی با اولویت سه محصول مرکبات، برنج و چای براساس مفاد ماده ۱۰۷ قانون آیین نامه داخلی مجلس، به عنوان گزارش حوادث مهم و در قالب یک مساله‌ی فوریِ روز، در صحن مجلس مطرح شود.

 گفتنی است حسینی در دو نشست جداگانه مشکلات برنج و چای از جمله واردات بی رویه این دو محصول را با حضور وزیر جهادکشاورزی و مقامات دستگاه‌های اجرایی مورد رسیدگی قرارداده و اقدامات لازم از جمله عدم ثبت سفارش جدید برای واردات آن‌ها را خواستار شده است.

 دعوت از برومندی معاون باغبانی وزیر جهاد وحضور وی برای پیگیری حل مشکلات باغداران مرکبات از دیگر اقدامات رییس کمیسیون جهش و رونق تولید مجلس بوده است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار