گوناگون

سرمایه گذاری ۶۲۲ میلیون دلاری قطر در بخش کشاورزی

سرمایه گذاری 622 میلیون دلاری قطر در بخش کشاورزی

یک گزارش امریکایی پیش بینی کرد که مجموع سرمایه گذاری های پروژه های قطر در بخش کشاورزی با رشد 171 میلیون دلاری طی سال جاری به 622 میلیون دلار برسد.

به گزارش الخلیج آنلایج: یک گزارش امریکایی پیش بینی کرد که مجموع سرمایه گذاری های پروژه های قطر در بخش کشاورزی با رشد 171 میلیون دلاری طی سال جاری به 622 میلیون دلار برسد.

شرکت امریکایی «Mordor Intelligence» امروز سه شنبه (23 ژانویه) در گزارشی اعلام کرد که قطر در چارچوب چشم انداز 2030 خود در تلاش است با افزایش چند برابری تولیدات داخلی سبزیجات و میوه ها و حمایت از آن با محصولات دیگری که از کشورهای دیگر جهان به قطر وارد می شود، بخش کشاورزی خود را تقویت کند.

شرکت امریکایی در گزارش خود اعلام کرد که پیش بینی می شود حجم رشد بخش کشاورزی قطر در پنج سال آینده 5.5 درصد باشد و به 812 میلیون دلار برسد.

این گزارش به تلاش های زیادی که سرمایه گذاران قطری در چارچوب توسعه بخش کشاورزی داشته اند اشاره کرد و افزود که اگر اعتماد سرمایه گذاران به جدیدترین فناوری ها از جمله گلخانه های مجهز به تکنولوژی های جدید برای کنترل آب و هوای گرم، در بازار جهانی کشاورزی نبود، موفقیتی حاصل نمی شد.

در ماه اکتبر گذشته تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر نمایشگاه اکسپو باغبانی 2024 را در دوحه افتتاح کرد که بر چهار اصل از جمله کشاورزی نوین، تکنولوژی و ابتکار، آگاهی زیست محیطی و پایداری مبتنی است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار